Ik heb sackboy preordered (ps5)
Moja ben zo ni van den online ikke
Re: PlayStation 5
632Ik ook ni echt tenzij het met mensen is die ik ken...ShAmPi wrote:Ik heb sackboy preordered (ps5)
633Ik ook ni ;pKolm wrote:Ik ook ni echt tenzij het met mensen is die ik ken...ShAmPi wrote:Ik heb sackboy preordered (ps5)
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
634Voor de mensen die interesse hebben in de binnenkant van de controller en de werking van de triggers, deze video doet een hele tear down!
637Op PC was het wel iets van 250GB als je de ultimate installatie wil met alle beste graphics etc... Anders was het 175GB
Ik vraag me dan af in hoeverre daar dingen dubbel inzitten zoals ze vroeger sommige dingen herhaalden in de data zodat het altijd dichtbij stond bij de rest van wat ze nodig hebben
Ik vraag me dan af in hoeverre daar dingen dubbel inzitten zoals ze vroeger sommige dingen herhaalden in de data zodat het altijd dichtbij stond bij de rest van wat ze nodig hebben
638Dat plaatje gaven ze nog aan dat het inclusief toekomstige dlc is en inclusief Warzone. Maar scheelt, je hoeft niet alles te installeren. Ben je door je campaign heen verwijder je die gewoon
639Dat hebben ze dan toch alvast geleerd en meegenomen van Modern Warfare. Dat je kunt kiezen wat je installeert. Ik hoop vooraleer dat updates die lang moeten terug in de game gekopieerd worden verleden tijd is. Wat was dat een irritant gedoe zeg!
641Blij te zien dat die menu's toch grotendeels overeenkomen met de PS4!
Nog wat andere video's die nuttig kunnen zijn =>
Using your account:
Transferring data from your PS4 console:
Nog wat andere video's die nuttig kunnen zijn =>
Using your account:
Transferring data from your PS4 console:
642nog niet de tijd om snel uit je neus te eten...paveman wrote:Marty wrote:Laadtijd in Miles Morales
Controller fights back (R2 en L2)
https://twitter.com/i/status/1321794690572816389
Wauw, nice!!
643Helaas... dat zit er dan inderdaad niet meer in....
Thanks marty & kolm voor de nuttige video's! All set voor de PS5!
644De controller is de SSD dankbaarpaveman wrote:Helaas... dat zit er dan inderdaad niet meer in....
645Nog een keertje youtube linkje proberen te plaatsen
De UI ziet er in werking zo al wel wat simpeler, minimalistischer en helderder uit dan in het playstation introductie filmpje.
De UI ziet er in werking zo al wel wat simpeler, minimalistischer en helderder uit dan in het playstation introductie filmpje.