Hier ook. Zijn we toch niet de enige.Kolm wrote:Same, ik moet zelfs de eerste nog doen!Sanity penguin wrote:Lol, die middle earth ligt hier al zo lang op disk zonder te spelen dat hij intussen bij PSplus zit
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Moderator: Leaderboard Group
Hier ook. Zijn we toch niet de enige.Kolm wrote:Same, ik moet zelfs de eerste nog doen!Sanity penguin wrote:Lol, die middle earth ligt hier al zo lang op disk zonder te spelen dat hij intussen bij PSplus zit
Die is pas vanaf de release van de PS5 dacht ik maar dan wel langer beschikbaar dan de andere.NTGSruler wrote:Wat met Bugsnax? Die vind ik precies niet?
Bugsnax (PS5 version) will be available to PlayStation Plus members beginning on Thursday, November 12*** until Monday, January 4, 2021.
Bron: https://blog.playstation.com/2020/10/28 ... lus-games/
Vreemd, want bij mij is dit wel gelukt (via de app).Sanity penguin wrote:Dacht net die bugsnax toe te voegen aan bib maar ik krijg een melding dat dit niet gaat. Is dit omdat ik dan geen ps5 heb? Zou wel shitty zijn van Sony als ze dat zouden belemmeren...
Ik had die er al instaan voor ik de PS5 had. In de PC store gezocht op bugsnax en dan had je 2 versies: PS5-versie en PS4/PS5-versie. De PS5-versie kon ik toen 'Toevoegen aan bibliotheek'.Sanity penguin wrote:Dacht net die bugsnax toe te voegen aan bib maar ik krijg een melding dat dit niet gaat. Is dit omdat ik dan geen ps5 heb? Zou wel shitty zijn van Sony als ze dat zouden belemmeren...
Return to “PlayStation Network Gaming”