Re: PlayStation 5

648
Weer rare dingen bij bol.com... Ik las net op Twitter dat sommige mensen al een bezorgbevestiging hebben bij hun bestelling van de console! Nu heb ik dat niet, maar toch zeggen ze bij "bol.com games" op Twitter dat iedereen er een krijgt op release!
Toch maar even contact opgenomen met de klantendienst (2 keer) en hier zeggen ze toch dat ze het niet zeker weten... Toch stom dit, want er werd echt bevestigd dat ik hem de 19e kreeg, maar nu weet ik het dus niet :(
Image

Re: PlayStation 5

649
Mr.Wolf wrote:Weer rare dingen bij bol.com... Ik las net op Twitter dat sommige mensen al een bezorgbevestiging hebben bij hun bestelling van de console! Nu heb ik dat niet, maar toch zeggen ze bij "bol.com games" op Twitter dat iedereen er een krijgt op release!
Toch maar even contact opgenomen met de klantendienst (2 keer) en hier zeggen ze toch dat ze het niet zeker weten... Toch stom dit, want er werd echt bevestigd dat ik hem de 19e kreeg, maar nu weet ik het dus niet :(
Heb je een link van die tweet?
Image

Re: PlayStation 5

650
Marty wrote:
Mr.Wolf wrote:Weer rare dingen bij bol.com... Ik las net op Twitter dat sommige mensen al een bezorgbevestiging hebben bij hun bestelling van de console! Nu heb ik dat niet, maar toch zeggen ze bij "bol.com games" op Twitter dat iedereen er een krijgt op release!
Toch maar even contact opgenomen met de klantendienst (2 keer) en hier zeggen ze toch dat ze het niet zeker weten... Toch stom dit, want er werd echt bevestigd dat ik hem de 19e kreeg, maar nu weet ik het dus niet :(
Heb je een link van die tweet?
https://twitter.com/bol_com_games/statu ... 1850566662
Op 29 oktober hebben ze gezegd dat iedereen er een ontvangt, en op 30 oktober dat je deze ontvangt op release!
Image

Re: PlayStation 5

651
Dat heb ik gelezen ja, maar daar staat toch gewoon dat je hem op release ontvangt
Als er nog geen releasedatum in je account staat bij je bestelling, dan is dit geen reden om je zorgen te maken. En met 'een exemplaar verwachten' bedoelen we dat je de console ontvangt op de releasedatum. Wacht rustig je Track & Trace af
Maar inderdaad wel vreemd dat sommige al een bezorgbevestiging hebben. (of ze zijn aan het trollen ;) )
Image

Re: PlayStation 5

652
Marty wrote:Dat heb ik gelezen ja, maar daar staat toch gewoon dat je hem op release ontvangt
Als er nog geen releasedatum in je account staat bij je bestelling, dan is dit geen reden om je zorgen te maken. En met 'een exemplaar verwachten' bedoelen we dat je de console ontvangt op de releasedatum. Wacht rustig je Track & Trace af
Maar inderdaad wel vreemd dat sommige al een bezorgbevestiging hebben. (of ze zijn aan het trollen ;) )
Haha ja, maar als ik een bericht stuurde naar de klantendienst zelf, zeiden ze me dat ze nog niet wisten of ik hem op release zelf zou krijgen, aangezien ik dus nog geen bevestiging had. Maar ik ga er momenteel van uit dat ze op hun Twitter pagina er meer van af weten dan de klantendienst zelf!
Image

Re: PlayStation 5

653
Dat denk ik ook. Klantendienst weet niet zoveel. Bij al mijn bestelling staat leverdatum van 19-11 maar op de product pagina staat 12-11. Dit gaat over de pulse headset en het laadstation. Ze zeggen dat ik maar de 19de moet aanhouden. Terwijl de kans aanwezig is dat het alsnog de 11de verstuurd gaat worden zodat ik het de 12de op kan halen op het postkantoor.
Image

Re: PlayStation 5

656
Dat ziet er goed uit. Nu je iets over trophies post weten jullie toevallig of de PS+ Collection apparte lijsten gaat hebben of zijn deze gelinkt aan die van PS4? Zo niet kan je ze nog eens platten Heb dit al eens gepost in PS+ maar is over het hoofd gezien. Vroeg me dat af leuk weetje

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

657
RoyVdW wrote:Dat ziet er goed uit. Nu je iets over trophies post weten jullie toevallig of de PS+ Collection apparte lijsten gaat hebben of zijn deze gelinkt aan die van PS4? Zo niet kan je ze nog eens platten
Image
Heb dit al eens gepost in PS+ maar is over het hoofd gezien. Vroeg me dat af leuk weetje
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Eigenlijk is er op dit moment nog niet veel geweten over die trophylijsten. Ook van games die zowel op PS4 als PS5 verschijnen is nog niet duidelijk of het shared trophylists worden of aparte. Kan ook zijn dat het gaat afhangen van game tot game zoals bij PS3/PS4/PSVita.

Ik vermoed dat dit de komende week wel duidelijk zal worden als de PS5 in de US uitkomt :)
Image

Re: PlayStation 5

658
Ah dacht dat dat al bekend zou zijn en dat er ergens mss een opsomlijst was die dit aangeeft per game zoals idd kan verschillen. Zoek er praktisch niks over op enkel als het voorbijkomt op Insta ofzo dan lees ik het wel. Op zich maakt het natuurlijk niet uit hoe het zal zijn. Dit zijn in ieder geval mooie vooruitzichten Ben tevreden met alles wat ik tot nu toe heb gezien omtrent PS5 Ga nog wel wachten met hem te kopen want op PS4 is er nog genoeg te doen en mss komen er wel op termijn pakketten of een prijsverlaging en kunnen kinderziektes nog wat geüpdatet worden.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image
cron