Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9649
Sora_Lizard wrote:+++ Opgeruimd staat netjes. :happy:
:lol:

Bedankt iedereen voor de vele beterschapswensen!

+ Ik voel me al een pak beter dan thuis
-- Toen ik binnenkwam zeiden ze dat ik twee dagen moest blijven, plots zijn dat er negen geworden. Daar had ik het emotioneel even lastig mee want dat lijkt misschien niet zo lang, maar dat is echt gewoon 9 dagen liggen en ook geen bezoek krijgen...
-/+ probeer om positief te blijven
-- Wat me ook eenzamer doet voelen om de een of andere reden is dat ik een soort van attractie ben. Nu overdrijf ik sterk hoor, alle verplegers hier zijn zeer vriendelijk, maar ik ben blijkbaar verruit de jongste die hier ligt met Covid. Al twee keer de reactie gehad "oei, 't is een jong iemand" en dan komen er nog een paar verpleegsters kijken :p Ik ben dus 19 en blijkbaar is de eerstvolgende 45. Van de leeftijd 45-60 ligt het hier vol, maar ik ben dus uitzonderlijk jong. En het laat me dus nog eenzamer voelen wetende dat ik de enige ben hier. Moet toch al weer goed lukken dat ik met mijn leeftijd in het ziekenhuis raak, maar het is wat het is.
+ En liever ik dan mijn grootouders....
-- die nu trouwens ook net covid hebben gekregen (niet door mij), en ze hebben er ook goed van maar ze kunnen voortdurend slapen en zien niet te hard af.

--- Alle gamesites worden hier door de wifi geblokt, de reden daarachter zie ik echt niet... PXtR kan ik zelfs niet bezoeken. Illegale sites kan ik begrijpen, maar dit snap ik niet echt. (Niet dat het zo'n ramp is hoor :p )
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9650
Als het mooie en mss wat jongere verpleegsters zijn valt dat ook weer goed mee he kan je er een praatje mee maken. En wie weet op een week tijd vrienden maken. Succes in je bed ik zou veel lezen en slimmer proberen te worden. Af en toe wat wandelen door de gangen als dat mag om je spieren wat te trainen. Of tv kijken nieuws. Mss hebben ze daar wel een soort uitleen bak voor de jongere verblijvers met een Gameboy of DS met Tetris ofzo. Zou veel vragen denk aan die verpleegkundiges maar niet van hun werk houden haha

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9653
RoyVdW wrote:Als het mooie en mss wat jongere verpleegsters zijn valt dat ook weer goed mee he kan je er een praatje mee maken.

En wie weet op een week tijd vrienden maken. Succes in je bed ik zou veel lezen en slimmer proberen te worden.

Af en toe wat wandelen door de gangen als dat mag om je spieren wat te trainen. Of tv kijken nieuws. Mss hebben ze daar wel een soort uitleen bak voor de jongere verblijvers met een Gameboy of DS met Tetris ofzo. Zou veel vragen denk aan die verpleegkundiges maar niet van hun werk houden haha

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
- Ze zijn allemaal van kop tot teen ingepakt en onherkenbaar ter bescherming van de corona. En dan willen ze hier ook asap buiten om de kans op besmetting te verkleinen :p wat ik allemaal versta he

- Het is op de kamer te blijven :p

Had beter m'n vita meegenomen van huis, dat was wel een goed idee geweest... Verder loopt Disney+ hier continu vast op de wifi (en op mijn 4G lukt het wel), Netflix geeft geen problemen op de wifi.

En vanaf morgen online les dus dan gaat de tijd ook wat sneller :idea:

PS:

--- Ma vandaag ook positief getest, was te denken
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9654
Blijkbaar is het niet zo gezellig in het ziekenhuis onder corona omstandigheden.

Nu is een ziekenhuis sowieso niet mijn favoriete plaats om te verblijven maar soms kun je niet anders.

Ik wens jou maar ook je vriendin, je ma en je grootouders veel sterkte en van harte beterschap. <3
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu