Re: Welke serie volg je momenteel?
61Ik ben nu goosebumbs aan het kijken. Vroeger was dat ook mijn favoriete boekenserie dus het is nu ook leuk om de TV serie ervan te zien.
Twas alleszins al minder teleurstellend dan vorig jaarMaxidomino wrote:Voor mij was het ook veel minder dan wat ik ervan verwacht had. Weer zo'n open einde. Daar heb ik geen problemen mee, maar het eindigde gewoon zo abrupt.Toon8 wrote:Ik had liever iets meer gezien in de seizoensfinale van the walking dead, het was vooral opbouwen naar volgend seizoen. Nu weer een half jaar wachten...
Het einde was inderdaad zeer abrupt, ik hoopte dan om nog iets te zien maar kreeg alleen maar een trailer voor better call saulMaxidomino wrote:Voor mij was het ook veel minder dan wat ik ervan verwacht had. Weer zo'n open einde. Daar heb ik geen problemen mee, maar het eindigde gewoon zo abrupt.Toon8 wrote:Ik had liever iets meer gezien in de seizoensfinale van the walking dead, het was vooral opbouwen naar volgend seizoen. Nu weer een half jaar wachten...
Totaal niet idd, bij S2 is dat al betergamerke1992 wrote:Black sails seizoen 1 afgekeken gisteren Ik vind wel niet dat het aanvoelt als een seizoenseinde. Echt een leuke serie.
Voor mij zijn die acteurs pas bekend geworden na Band of BrothersToon8 wrote:Ben beginnen kijken naar band of brothers, de eerste aflevering vond ik goed en zorgde ervoor dat ik verder wil kijken. Er doen ook nog veel bekende acteurs mee.
Ja kan ik wel geloven die serie is al 14 jaar oud, het viel me op dat er veel acteurs waren die ik kende van andere series/films.daviduvel wrote:Voor mij zijn die acteurs pas bekend geworden na Band of BrothersToon8 wrote:Ben beginnen kijken naar band of brothers, de eerste aflevering vond ik goed en zorgde ervoor dat ik verder wil kijken. Er doen ook nog veel bekende acteurs mee.
Band of Brothers is voor mij persoonlijk een van de beste (mini) series die ik ooit gezien heb. Ik denk dat ik het ondertussen al een stuk of 4-5 keer gezien heb.
Van seizoen 2 bedoel je? Shhh niks spoilen.Maxidomino wrote:Daaaaaaamn, iemand al de finale van Black Sails gezien? Die was zooo goed
From Dusk Till Dawn, tiens, dat is een serie.Elexus wrote:From Dusk Till Dawn uitgekeken.
Is van 2013. Lijkt zo lang geledenSanity penguin wrote:Ondertussen aan aflevering 19 van het eerste seizoen van Marvel's agents of SHIELD en things just got interesting
Toch wel weer een toppertje van een serie. Een aantal jaar terug beginnen kijken en toen na 2 afleveringen afgehaakt. Maar het komt wel degelijk goed op gang nadien.
De eerste seizoenen zijn goed daarna wordt het alleen maar slechter saaier en langdradig. Ik ben dan gestopt met kijken.fsterchele23 wrote:ik ben begonnen met heroes