Welke film heb je het laatst bekeken?

1415
Gamefreak wrote:Downsizing 7/10
Deze had ik laatst ook gezien, een 7/10 is wel een prima cijfer inderdaad. Hele mooie film, maar het verhaal gaat alle kanten op.

Hereditary 5/10
Wat een langzame lange zeur film met veel geschreeuw en aanstellerij. Ik snap niet dat dit bijna een 9 krijgt van critici.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1416
FGras wrote:
Gamefreak wrote:Downsizing 7/10
Deze had ik laatst ook gezien, een 7/10 is wel een prima cijfer inderdaad. Hele mooie film, maar het verhaal gaat alle kanten op.

Hereditary 5/10
Wat een langzame lange zeur film met veel geschreeuw en aanstellerij. Ik snap niet dat dit bijna een 9 krijgt van critici.
Ik vond Hereditary dan weer een top film! Voor mij was het een verademing om te zien dat ze eens een heel andere draai hebben gegeven aan een genre dat sterk uitgemelkt wordt! Vond toen ook wel dat er wel wat originele stukken inzaten en plottwists die ik niet zag aankomen!
Maar idd, het is echt een love it or hate it film.
Ik weet nog dat onze pa en mijn zus deze film eerst gingen kijken en deze absolute zever vonden, terwijl een maat en ik enkele uren later gingen en deze dan weer top vonden!
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1419
Feel good films en lachfilms hebben juiste in deze tijden hard nodig! Dus dacht ik Big Hero 6 te gaan bestellen maar ik werd erop gewezen dat we deze blu-ray al jaren in huis hebben. Hetgeen nog eens aantoont dat ik iig zulke films echt hard nodig heb. ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1420
Sora_Lizard wrote:Feel good films en lachfilms hebben juiste in deze tijden hard nodig! Dus dacht ik Big Hero 6 te gaan bestellen maar ik werd erop gewezen dat we deze blu-ray al jaren in huis hebben. Hetgeen nog eens aantoont dat ik iig zulke films echt hard nodig heb. ^^
Veel plezier ermee! :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1424
Papillon 8/10

Remake van de gelijknamige film uit 1973 die ik al gezien heb. Waargebeurd verhaal.

Flatliners 6,5/10

Ook een remake vanuit 1990. Krijgt slechte reviews maar ik vond het nog wel meevallen en eens iets anders dan wat ik normaal kijk. Heb originele niet gezien.


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1425
Scarface 8/10

Lekker bloederig.

Spider-Man 8,5/10

Spider-Man 2 7,5/10

Spider-Man 3 7/10

The Amazing Spider-Man 6,5/10

Ze devalueren dus, Tobey Maguire zal altijd de originele beste blijven en is pure nostalgie. Vooral de allereerste is de beste.

Wil ze allemaal zien maar enkel deze staan op Netflix of Streamz.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image
cron