Re: Your Wishlist

31
paveman wrote:Ik ben echt wel van de fysieke games ook. Niet zozeer vanwege het doorverkopen: ik verkoop alleen games die ik echt niks vond. Het is voor mij meer vanuit verzamelaarsoogpunt dus. Desalniettemin heb ik alsnog best veel digitale games... :silly:

Alhoewel ik TW3 al fysiek heb zijn dit soort prijzen leuk om voor vrienden te kopen als ik een cadeautje nodig heb ;)
Hoi vriend :hi5:
Image

Re: Your Wishlist

34
Marty wrote:
paveman wrote:Ik ben echt wel van de fysieke games ook. Niet zozeer vanwege het doorverkopen: ik verkoop alleen games die ik echt niks vond. Het is voor mij meer vanuit verzamelaarsoogpunt dus. Desalniettemin heb ik alsnog best veel digitale games... :silly:

Alhoewel ik TW3 al fysiek heb zijn dit soort prijzen leuk om voor vrienden te kopen als ik een cadeautje nodig heb ;)
Hoi vriend :hi5:
:hi5: :lol:
Image

Re: Your Wishlist

36
paveman wrote:
Marty wrote:
paveman wrote:Ik ben echt wel van de fysieke games ook. Niet zozeer vanwege het doorverkopen: ik verkoop alleen games die ik echt niks vond. Het is voor mij meer vanuit verzamelaarsoogpunt dus. Desalniettemin heb ik alsnog best veel digitale games... :silly :

Alhoewel ik TW3 al fysiek heb zijn dit soort prijzen leuk om voor vrienden te kopen als ik een cadeautje nodig heb ; )
Hoi vriend :hi5 :
:hi5: :lol:
:hi5: Over 3,5 maand is mijn verjaardag :party: :ballon:
Image

Re: Your Wishlist

38
Marty wrote: :hi5: Over 3,5 maand is mijn verjaardag :party: :ballon:
Weet ik. 3 maart, toch? ;)
(Als ik me niet vergis ben je op dezelfde dag als mijn moeder jarig)
NTGSruler wrote:Mijn verjaardag binnen minder dan 2 maanden.. : gift : Hé vriend Paveman?
Ik blijf niet met cadeautjes strooien he! Een PS5 bij launch over mogen nemen is cadeau genoeg! :P
Image

Re: Your Wishlist

41
paveman wrote:
Marty wrote: :hi5: Over 3,5 maand is mijn verjaardag :party: :ballon:
Weet ik. 3 maart, toch?
(Als ik me niet vergis ben je op dezelfde dag als mijn moeder jarig)
Ga je me nu vertellen dat je niet weet wanneer je moeder jarig is :gosh:
Of misschien ben ik wel je moeder :?
Image

Re: Your Wishlist

42
Er zullen hier nogal wat wishlists gepost mogen worden voor de aankomende verjaardagen :lol:

Er zijn nog heel wat PS4 games die ik zou willen kopen, maar de 2 die ik zeker nog zal kopen zijn Death Stranding en Dreams. Allebei al een tijdje uit dus daar zal binnenkort wel een mooie korting op te krijgen zijn :)

Re: Your Wishlist

43
Test Drive Unlimited Solar Crown is er een nieuwe trailer.
Ik heb eigenlijk nooit echt de originele game op PS2 gespeeld jammer genoeg. De portable versie wel op PSP, maar dat vond ik toen maar bagger.
De game zou releasen op 12 september en ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd. Alleen... Het is een "online only" game. Verder is de game al enkele jaren in ontwikkeling en waren er een paar maanden geleden nog héél wat zaken waar aan gewerkt moest worden.
Fysiek kopen is binnen paar jaar niets meer waard (online only), maar digitaal is ook maar weer... Digitaal. Echt gameplay heb ik ook nog niet gezien, tis te zeggen op Youtube een sessie van april en wat alpha version footage. Ga alleszins niet preorderen en afwachten.




8 augustus komt Cat Quest III. Ik heb eigenlijk altijd de eerste 2 Cat Quest games willen spelen, maar heb er mij nooit toe gezet om de aankoop te doen. De games zijn al regelmatig in sale geweest, maar nu niet natuurlijk :lol: Heb ze nu op mijn wishlist staan, hopelijk komen ze in sale nu met de Days of Play.
Er bestaat een fysieke versie van Cat Quest + Cat Quest II Pawsome Pack, maar ja uitverkocht of te hoge prijs.




Dit is weer ergens een bevlieging. Monster Hunter Wilds. Deze week trailer van gezien op de State of Play. Ergens wil ik hier ooit eens tijd in investeren. Het lijkt mij geweldig om zover in de game te komen en verschillende wapens en technieken te hebben ontwikkeld om de grootste monster te kunnen vangen. Alleen: de release is ergens in 2025. GTA VI remember? En waarschijnlijk gaan deze dan ook nog eens niet ver van elkaar releasen. Nog even laten bezinken en hou ik in de gaten. Monster Hunter World is al een game van 2018 tenslotte.



Astro Bot. Ik dacht dat deze te preorderen valt op 6 juni? Day one buy voor mij, fysiek. Wordt fantastische game. Dit is wat we nodig hebben op PS5.




Verder wil ik nog eens Spiderman 2 aanschaffen (in sale maar nog veels te duur), Stellar Blade, al is het niet echt mijn genre maar gewoon omdat het een first party titel is. Er zijn er nog wel die ik wil, maar voorlopig laat ik het hier bij.
Image

Re: Your Wishlist

45
Hahaha ja ik heb ook al tijd geïnvesteerd in andere games die ik dan ook zou kunnen besteden aan een MH game. Ik hou de MH Wilds in de gaten. We zien wel als ik het ooit in huis haal. Ik geraak niet toe aan al de games die ik heb, 1 meer of minder zal niet veel uitmaken.
Image