Re: PlayStation 5

706
NTGSruler wrote:Wishlists zijn terug toegevoegd op de Store!

https://www.pushsquare.com/news/2020/11 ... o_ps_store
Voorlopig zie ik het niet op de PC store en het artikel lijkt alleen over de PS5 zelf te gaan?
Vooral gezien de kritiek dat er niet echt meer een aparte store is maar dat het geïntegreerd zit in de system software.
Bij de nieuwe PC store werd al gezegd werd dat er op de PS5 nog iets van wishlist zou komen, dus dat lijkt dan dit.

Aan de andere kant zou je dan wel automatisch updates krijgen over wat in je wishlist staat, dat is wel leuk indien het weinig onzinnige updates bevat.

Mijn PS4 is nogal druk met Skater XL dat gevoelig is voor crashes met wat ik aan het doen ben, dus ik kan even niet controleren of het op PS4 er wel opnieuw is.

Edit: Even op een andere PS4 gekeken en nergens iets van wishlist of in wishlist zetten gevonden.
Image

Re: PlayStation 5

710
Marty wrote:
Marty wrote:Ondertussen zijn Spider-Man Miles Morales, Oplaadstation en mijn pulse headset verzonden :music:

Alles 1 dag vertraging door post nl. En het zijn allemaal verschillende pakketjes :mad:
Ik vermoed dat PostNL werd overrompeld door bol die besloot alles in aparte pakketjes te doen :lol:
Blijft een enorme piek die er plots bij komt voor slechts 1 dag.

@NTGSruler: Komt het in België ook met PostNL als het van bol komt? :think:

Ik had ook SMS'jes van GameMania dat ik alles mocht afhalen maar heb ff gebeld om te zeggen dat ik alles volgende week wel in 1 keer afhaal.
Ze begreep zelf ook niet helemaal waarom Sony alles van accessoires wel gelijk met de rest wereld doet en de PS5 niet :lol:
Image

Re: PlayStation 5

711
Kolm wrote: . . .
Ze begreep zelf ook niet helemaal waarom Sony alles van accessoires wel gelijk met de rest wereld doet en de PS5 niet :lol:
Dat komt door de onlogistiek. :tong:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

714
NTGSruler wrote:@Kolm: via POSTNL... Daarom dak het zo raar vind. Geleverd in België maar vertraging in Nederland.. Zoals Sora zegt: onlogistiek :lol:
Het kan ook gewoon zijn dat er in Marty zijn omgeving teveel besteld werd dat vandaag door PostNL geleverd zou moeten worden en dat de rit vol zat. Of dat het busje stuk was :P

Ik heb ook is gehad dat bol een grote doos lego ging verpakken in een doos waar minstens 5 van die dozen lego in konden... Die had uiteindelijk ook een dag vertraging. Ergens snap ik dat wel als ze dan bij het oorspronkelijk opgeven van volume uitgaan van 1 doos lego en er door iemand het in een doos wordt gepropt waar wel 5 van die dozen in kunnen :|

Uiteindelijk kan er overal in de keten wel is iets misgaan alleen zijn we zo verwend dat we het vervelend gaan vinden als het is een keer fout gaat :lol:
Image

Re: PlayStation 5

715
1 keer?? :lol:
Tegenwoordig 9 van de 10 pakketjes die ik op mijn adres laat bezorgen loopt vertraging op. Laat ik het bezorgen bij de appie dan is het 9 van de 10 keer wel goed.

Vandaag dus 2 pakketjes en 1 brievenbus post wat niet bezorgt is. En dat terwijl de app aangeeft dat de pakketjes om 15:00 af te halen zou zijn en het brievenbus pakje zag ik ook al in de app dat ie vandaag bezorgt zou moeten worden. Maar ook dat niet.

Snap best dat postnl het druk heeft maar een andere brief is hier namelijk wel bezorgt vandaag dus ze leven nog wel hier de postnl mannetjes/vrouwtjes :lol:

Hopelijk past morgen dan wel alles in de brievenbus want dan komt er namelijk dus spider man en 3 x COD Cold war in de bus. En het is niet zon grote brievenbus. (heb dus geen brievenbus in de deur)
Image

Re: PlayStation 5

717
Klopt wel. Maar veel heeft toch te maken met de efficiëntie van desbetreffend postbedrijf. Tis erg om te zeggen maar ik vermijd zoveel mogelijk pakketjes die via Bpost worden verstuurd.

Voorbeeld: ik heb iets besteld uit Dubai. 4 dagen later via DHL in huis.
Iets besteld in Italië tijdens de lockdown in maart: 1 week later in huis.
Iets besteld in België (belgische zaak) verstuurd via Bpost (Bpost 24u!!!): 3 weken later in huis. Wel moet ik er bij vermelden dat dit ook tijdens de eerste lockdown was. Maar toch... PostNL leverde wel op tijd toen.
Image

Re: PlayStation 5

719
Ik kreeg ook melding dat ik AC Valhalla en de Dualsense controller bij GameMania mag gaan ophalen. Maar ik ga net als Kolm bellen om te vragen of dit niet op dag van de launch mag. Ik weet dan pas of ik al dan niet een console heb kunnen bestellen.

Indien ik op 18 november er niet in slaag de console te bestellen ga ik Valhalla en de Dualsense annuleren jammer genoeg.
Image

Re: PlayStation 5

720
Coolblue heeft het volgende gepost op hun site over de ps5:
We hebben de definitieve voorraad aan Playstation 5 doorgekregen. Helaas staat ‘ie op veel meer verlanglijstjes dan er voorraad beschikbaar is. Per 1000 geïnteresseerden krijgen we ongeveer 1 Playstation. We kunnen dus bijna niemand blij maken met een nieuwe Playstation 5, daar balen we enorm van. Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen. Houd volgende week deze pagina in de gaten voor meer informatie.

Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij kunnen je niet meer vertellen dan hierboven staat. Ook kunnen ze geen bestelling voor je plaatsen.
Coolblue PS5
Image
cron