Re: PlayStation 5

754
met0t0 wrote:Veel succes om hem te bemachtigen, hopelijk hebben jullie toch nog geluk met Coolblue! :cool:

Marty, heb je de headset al kunnen testen toevallig? Eerste indrukken?
Ja heb de headset even getest op de ps4. Naar mijn beleving merk ik geen geluidsverschil tussen de platinum headset en de pulse headset. Maar ik denk dat tempest audio wel een verschil gaat maken.

En de headset zit fijner op mijn hoofd. Bij de platinum headset had ik altijd problemen met mijn brillenpootjes dat dan niet goed bleef zitten
Image

Re: PlayStation 5

755
Marty wrote:
met0t0 wrote:Veel succes om hem te bemachtigen, hopelijk hebben jullie toch nog geluk met Coolblue! :cool:

Marty, heb je de headset al kunnen testen toevallig? Eerste indrukken?
Ja heb de headset even getest op de ps4. Naar mijn beleving merk ik geen geluidsverschil tussen de platinum headset en de pulse headset. Maar ik denk dat tempest audio wel een verschil gaat maken.

En de headset zit fijner op mijn hoofd. Bij de platinum headset had ik altijd problemen met mijn brillenpootjes dat dan niet goed bleef zitten
Goed om te weten, dan blijf ik bij mijn platinum voor nu.
Image

Re: PlayStation 5

759
NTGSruler wrote:Tis allemaal een gedoe. Bij Mediamarkt kun je ook terug preorderen. Maar wel alleen fysiek in de winkel. Geen idee hoe dat hier in België gaat ? :think:
Ik dacht dat dan wel pas voor levering in maart was? :think:
Image

Re: PlayStation 5

761
Blijkbaar als je de next gen versie van No Man's Sky opstart op de ps5 en je de save gebruikt van de ps4 dat alle trophies unlocken die je op de ps4 save hebt behaald. Als dit met meerdere games zo is dan wordt het wel makkelijk om platinums te halen
Image

Re: PlayStation 5

762
Bij de overgang tussen PS3/PSVita/PS4 had je ook sommige games die dat deden en andere dan weer niet. Sound Shapes en Sly Cooper Thieves in Time zijn er 2 die zo naar boven komen. Borderlands games was het gedeeltelijk geloof ik of soms moest je nog 1 ding triggeren van dingen die je meerdere keren moest doen. Dit werkte ook altijd via het uploaden van je save naar een ingame cloud.

Maar voor de overgang naar de PS5 is dit wel de eerste game waar ik het van hoor en het lijkt ook echt op basis van de save te zijn :)
Image

Re: PlayStation 5

763
Blijkbaar zouden Destiny 2 en Fortnite ook auto pop trophies hebben.

Er zijn mensen die proberen een lijst samen te stellen waarin staat op de game een gratis upgrade van PS4 naar PS5 krijgt, of de savefiles over te zetten zijn en of de game auto-pop trophies heeft in de PS5 versie als je de savefile van de PS4 versie inlaadt.

PSNP thread hierover:
https://forum.psnprofiles.com/topic/981 ... ls/?page=1

Lijst die gelinkt wordt in PSNP thread:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... mr/pubhtml
Image

Re: PlayStation 5

765
@Marty: eronder staat ook dat Coolblue nu overweegt de verkoop uit te stellen tot Sinterklaas wegens het weinig aantal consoles.

200? Is dat België en Nederland samen? Of enkel Nederland?

Er is overigens nog geen nieuwe communicatie hieromtrent op de website.
Image
cron