Re: PlayStation 5

811
Hier is mijn schoen ook niet verkozen hoor. Ik vermoed dat er nu 180 gelukkige Coolblue medewerkers zijn :lol:

Coolblue zou de komende 2 weken er 200 extra krijgen van Sony. Uit de reeds gezette schoenen gaan ze er dan terug 200 kiezen.
Image

Re: PlayStation 5

812
Zojuist een track en trace code ontvangen voor de ps5.
Ik ga er alleen niet vanuit dat ik die morgen krijg. Vandaag zou er ook een pakje komen en die is ook vertraagd. Dat is dus 3 op een rij die een vertraging hebben opgelopen.

Maar positieve is dat ie in iedergeval onder weg is :cool:
Image

Re: PlayStation 5

821
Nog steeds geen track & trace ontvangen van bol... Op twitter zeggen ze dat deze nog deze nacht verstuurd kunnen worden. Anderen zeggen van de klantendienst te horen gehad hebben dat er te weinig binnen zijn gekomen... Nu hoop ik dat dit vooral is om te trollen, maar ik begin met toch wat ongerust te maken dat ik de code nog niet heb...
Image

Re: PlayStation 5

822
Mr.Wolf wrote:Nog steeds geen track & trace ontvangen van bol... Op twitter zeggen ze dat deze nog deze nacht verstuurd kunnen worden. Anderen zeggen van de klantendienst te horen gehad hebben dat er te weinig binnen zijn gekomen... Nu hoop ik dat dit vooral is om te trollen, maar ik begin met toch wat ongerust te maken dat ik de code nog niet heb...
Al in je order overzicht gekeken? Daar stond al een track en trace nummer voordat ik een mail had gekregen met een track en trace nummer
Image

Re: PlayStation 5

823
Marty wrote:
Mr.Wolf wrote:Nog steeds geen track & trace ontvangen van bol... Op twitter zeggen ze dat deze nog deze nacht verstuurd kunnen worden. Anderen zeggen van de klantendienst te horen gehad hebben dat er te weinig binnen zijn gekomen... Nu hoop ik dat dit vooral is om te trollen, maar ik begin met toch wat ongerust te maken dat ik de code nog niet heb...
Al in je order overzicht gekeken? Daar stond al een track en trace nummer voordat ik een mail had gekregen met een track en trace nummer
Nu staat hij er inderdaad! Deze stond er daarnet nog niet. Daarmee dat ik het een beetje gek vind! Ik had mijn berichten gestuurd naar de klantendienst met de vraag of ik hem morgen nu had. Ik kijk 5 min na het beïndigen van het gesprek nog eens, en nu staat er plots een track & trace...
Toch wel een grote geruststelling!
Image