Re: Pronken met je Platinums

3365
Hier is de eerste PS5 platinum ook een feit! :party:

Image


Platinum #258: Astro's Playroom

Deze game is niet alleen een zeer uitgebreide en leuke tech demo voor de controller maar ook een gigantische goed uitgewerkte ode aan het hele PlayStation tijdperk! :O

En toevallig kwam ik dit artikel tegen over een wereldrecord van dieren in ballonnen en bij die header foto moest ik direct aan de eindbaas denken :lol:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11/20 ... -wereld-i/
Image

Re: Pronken met je Platinums

3367
Image

#37 Astro's Playroom
Third times a charm?
Super tof spel om ps5 mee te beginnen! Niks al te moeilijk en liet de mogelijkheden zien van de controller!
Enkel de speedruns kunnen misschien wat lastiger zijn, maar deze staan ook in een aparte dlc lijst zodat die niet noodzakelijk is voor de platinum
Image

Re: Pronken met je Platinums

3369
Marty wrote:Ik heb meteen de meldingen uit gezet of ik mijn tijd wil verbeteren in Astro's Playroom. Kreeg teveel meldingen :lol:
Jij was gisteren mijn referentiepunt voor de trophy: Als ik onder jouw tijd zat dan was het goed :lol:

Ik moet ook nog is goed door die notificaties gaan, ook op mijn telefoon. Notificaties op mijn telefoon omdat een game/dlc geïnstalleerd is en klaar om te spelen, dat hoeft voor mij niet hoor... :silly:
Image
cron