Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2116
RoyVdW wrote:Heel graaf Shampi maar ik kan er niet inkomen dat je €80 voor een game kan neertellen. Dan bedoel ik uit principe, niet uit armoede. Vind dat echt wel duur. De PS5 zelf vind ik ook duur maar is zijn prijs nog waardig.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik denk dat veel games tegenwoordig vrijwel net zoveel aan ontwikkeling kosten als een console. Het grote verschil zit hem hier in materiaal en transportkosten. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2118
RoyVdW wrote:Heel graaf Shampi maar ik kan er niet inkomen dat je €80 voor een game kan neertellen. Dan bedoel ik uit principe, niet uit armoede. Vind dat echt wel duur. De PS5 zelf vind ik ook duur maar is zijn prijs nog waardig.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ken je gevoel! Ik kan het er wel voor betalen, maar ik wil het gewoon niet... Ik heb nu ook met pijn in het hart 75 euro betaalt voor Demon's Souls, maar dat was ook maar gewoon om een echt ps5 spel te hebben op release!
Maar ik denk dat ik nu niet veel games meer op release ga kopen!
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2120
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:Heel graaf Shampi maar ik kan er niet inkomen dat je €80 voor een game kan neertellen. Dan bedoel ik uit principe, niet uit armoede. Vind dat echt wel duur. De PS5 zelf vind ik ook duur maar is zijn prijs nog waardig.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ken je gevoel! Ik kan het er wel voor betalen, maar ik wil het gewoon niet... Ik heb nu ook met pijn in het hart 75 euro betaalt voor Demon's Souls, maar dat was ook maar gewoon om een echt ps5 spel te hebben op release!
Maar ik denk dat ik nu niet veel games meer op release ga kopen!
Koop er owv dat principe ook nooit op release. En idd Sora ik weet dat er veel ontwikkelingskosten bij komen kijken, maar het moet nog redelijk blijven. Miles Morales bv. heeft maar een speelduur van een kleine 10 uur heb ik gelezen. Vind dat echt duur, gamen is gwn een luxe product. Daarom zal ik sowieso €100 meer neertellen zodat ik 2e hands mijn slag nog kan slaan dat verdien je snel terug.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2121
Vroeger deed een verhaaltje de ronde dat zodra je wilde weten wat een Rolls Royce kostte dat je hem je niet kon veroorloven.
Wat heeft dat met games te maken vraag je je af?
Als je een game graag wilt spelen om welke reden dan ook dan kijk je niet naar de prijs. Ik denk dat hier onze gedachten uit elkaar gaan. :)

Gamen is een hobby en hobby's kosten geld, dan praat je ook niet over geld terug verdienen. Dat is nu eenmaal volkomen irrelevant. Anderzijds moet ik wel toegeven dat ik toevallig de voorkeur geef aan RPG's en die leveren nu eenmaal 'the best mileage for the money'. Dat dan weer wel. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2122
Sora_Lizard wrote:Vroeger deed een verhaaltje de ronde dat zodra je wilde weten wat een Rolls Royce kostte dat je hem je niet kon veroorloven.
Wat heeft dat met games te maken vraag je je af?
Als je een game graag wilt spelen om welke reden dan ook dan kijk je niet naar de prijs. Ik denk dat hier onze gedachten uit elkaar gaan. :)

Gamen is een hobby en hobby's kosten geld, dan praat je ook niet over geld terug verdienen. Dat is nu eenmaal volkomen irrelevant. Anderzijds moet ik wel toegeven dat ik toevallig de voorkeur geef aan RPG's en die leveren nu eenmaal 'the best mileage for the money'. Dat dan weer wel. :lol:
Daar krijg je dan inderdaad weer waar voor je geld qua speelduur! Ik denk dan direct aan een game zoals Resident Evil nu, waar de speelduur de laatste jaren toch heel wat minder is... Kijk bv. naar Biohazard waar je toch op een goeie 10 uur doorzit! Je hebt wel een hele goeie ervaring gehad, maar 80 euro voor 9 uur is in mijn ogen dan toch serieus duur... Helaas werd dan ook bevestigd dat de nieuwe game slechts een klein beetje langer ging worden.
Ik heb het er ook met vrienden over gehad en zijn het er met de meesten over eens dat dit voor studenten dan ook wel serieus duur begint te worden! Ik ben dan dit jaar ook mijn vakantiewerk kwijt geraakt door de Corona crisis, dus ik moet sowieso beginnen opletten met wat ik wel of niet ga kopen...
Image