Re: PlayStation 5

887
Veel plezier aan degenen die hem hebben kunnen binnenhalen! :cool:
Toch al heel veel goede dingen over gelezen :lach:

Veel succes aan degenen die hem nog zoeken! Heel erg vervelend om altijd hoop te hebben en er toch naast te grijpen :|

Re: PlayStation 5

890
gamerke1992 wrote:Aaaargh. Er waren pre orders vandaag in carrefour voor levering in december. Ik ben iets later gaan winkelen vandaag omdat ze een bureau kwamen leveren. Ik schuif vol goede moed aan en de persoon voor mij heeft net de laatste :cry:
Dat is toch ook wel super pech hebben. :silly: :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

891
gamerke1992 wrote:Aaaargh. Er waren pre orders vandaag in carrefour voor levering in december. Ik ben iets later gaan winkelen vandaag omdat ze een bureau kwamen leveren. Ik schuif vol goede moed aan en de persoon voor mij heeft net de laatste :cry:
Damn, das een zure... Hopelijk snel ergens anders geluk!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

892
gamerke1992 wrote:Aaaargh. Er waren pre orders vandaag in carrefour voor levering in december. Ik ben iets later gaan winkelen vandaag omdat ze een bureau kwamen leveren. Ik schuif vol goede moed aan en de persoon voor mij heeft net de laatste :cry:
ja sorry dat was ik, niet getreurd, voor een vriendenprijsje, 2000 euro, mag je hem overnemen... :nerd:

Re: PlayStation 5

894
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Aaaargh. Er waren pre orders vandaag in carrefour voor levering in december. Ik ben iets later gaan winkelen vandaag omdat ze een bureau kwamen leveren. Ik schuif vol goede moed aan en de persoon voor mij heeft net de laatste :cry:
ja sorry dat was ik, niet getreurd, voor een vriendenprijsje, 2000 euro, mag je hem overnemen... :nerd:
Dat valt nog mee. Wat er gebeurd is abnormaal. Zie vraagprijzen van minimaal €850 en biedingen die vlot boven de €2000 gaan. Mensen worden helemaal gek. Dit is de beste console ooit zonder twijfel.
Allemaal toehappen als kiekens. Wacht zoals ik en speel nog wat op die vorige kanjer. Die kinderziektes moeten er nog wat uit en de productie zal vollenbak draaien joepie.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

895
Dat mensen die prijzen er voor betalen.. tja.Mensen zijn tegenwoordig zo gewoon alles direct te krijgen!
Deels heeft dit te maken met de beslissing van Sony om enkel online te verkopen. Online kopen is op zich geen probleem, alleen hadden ze een systeem moeten hanteren waarbij "bots" uitgesloten kunnen worden.
Door enkel online te verkopen valt het nu meer op hoeveel mensen ernaast grijpen ( wegens die zeikers die met bots alles opkopen).
Dan ook niet vergeten dat de productie van PS5's heeft stil gelegen wegens COVID.

In december zal Bol de volgende lichting aanbieden. Ik ben bang dat het weer hetzelfde fenomeen zal zijn. Als ze niet een bepaald systeem gaan hanteren ( aanvinken dat je geen bot bent bijvoorbeeld, verplichting tot het ingeven van je bankkaartnummer bijvoorbeeld en niet via online banking te werken.. ) dat scalpers weer met de meeste consoles ervandoor gaan.
Zolang je niet fysiek naar de winkel zal kunnen gaan om er ééntje te kopen zal dit zo blijven.
Image

Re: PlayStation 5

896
Schofterig gedrag . . .

Ter illustratie bij de post van Ruler. Ik heb gewoon eens gezocht op eBay en daar echt heel veel PS5 gevonden die tegen woekerprijzen worden aangeboden.
Een handelaar viel wel erg op: eBay PS5

Opvallend is dat de persoon er al 18 verkocht heeft en nog meer als 10 beschikbaar heeft!

Image


Image


EDIT: Op eBay vind ik meer dan 30 pagina's met elk 50(!) aanbiedingen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

897
Ver hoef je niet te zoeken. Kijk naar fnac, wat toch wel een goede winkel is in België. Maar daar kan je ook van derde verkopers in de webshop kopen.

Image


Schandalig!!

Ik wou het rapporteren, maar dat kan niet.

Edit: ik heb een klacht verzonden via mail.
Image

Re: PlayStation 5

898
Toch wel wraakroepend eigenlijk die post van Sora...

En Gamerke, ik ben bang dat dit niets zal uithalen.
De enige manier om dit te stoppen is dat mensen geen buitensporige bedragen neertellen voor een console, en gewoon eens leren wachten tot de volgende batch consoles ter beschikking is. Zolang mensen die toestellen gaan kopen via die kanalen zal het fenomeen blijven bestaan. Ik zoek dit zelfs niet op.

Ja ik wil graag een PS5, maar kunnen mensen nu echt niet eens de drang weerstaan om hun voldoening nu onmiddellijk te moeten krijgen?
Om dan nog maar te zwijgen van diegene die bovendien dan ook nog eens oplichten. In Amerika zijn er bendes aan de gang die een PS5 aanbieden, fysiek af te halen en wanneer de koper opdaagt gewoon zijn geld wordt afgetroggeld.
Echt erg...
Image

Re: PlayStation 5

899
Opvallend overigens dat het bij de Xbox series x toch aanmerkelijk minder is en de prijzen zo op het oog gemiddeld een stuk lager. Duidt dit op een betere verkooptechniek van MS of gewoon om een lagere vraag? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu