Re: Pronken met je Platinums

3379
Hier: :lol:

Image

Geen PS5 en toch een PS5 platinum! Het was een soort van goocheltruc! :lach:

Ach, een game als No Man's Sky verdient best twee platinums. :saint:

Met dank aan de rookworst!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

3383
Marty wrote:Er zijn nog wel wat andere games maar daar unlocken niet alle trophies


Graag een broodje gezond zonder tomaat
Ik weet niet of ik die games gespeeld heb laat staan dat ik daar een platinum van heb. :shh:


Tomaat is goed voor de prostaat!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

3384
Image

#167 Astro's Playroom
Ook voor mij is dit de eerste PS5 platinum. En ik had het niet verwacht, maar het spelletje is het die eer nog waard ook! Hartstikke leuk gedaan!

Die 'gratis' PS5 platinums ben ik voor mezelf nog niet zo'n voorstander van. Hoe zit dat met Borderlands 3 Marty? Die wilde ik wel op PS5 gaan spelen, maar wil 'm wel daadwerkelijk spelen voor de platinum eigenlijk....
Image

Re: Pronken met je Platinums

3386
@ Paveman

Ik denk zolang je je savegames niet overzet naar de ps5 is er niets aan de hand. Ik durf zo niet te zeggen welke games die optie wel hebben zoals No Man's Sky.

Enige welke ik nog weet is Spider-Man. Ik wilde daar mijn save van over zetten zodat wel de trophies unlocken maar ik nog wel new game + dlc wil spelen. Maar blijkbaar heb ik Spider-Man op de ps4 verkocht :gosh:




2 porties bitterballen graag
Image

Re: Pronken met je Platinums

3387
Van BL3 wilde ik wel de progress hebben van het karakter (niet hoeven grinden om op lvl 50 te beginnen), maar niet auto poppen van trophies... vandaar mijn vraag ;). We zullen het wel zien... Bij BL2 (Ps3-Ps4) popte alles behalve de verhaaltrophies. Dat vond ik wel een mooie oplossing eigenlijk...





Er valt bij mij niets te bestellen..., sorry... (oftewel: ik mis volledig waar dit over gaat.... )
Image

Re: Pronken met je Platinums

3390
Normaal gesproken ben ik het eens met Paveman dat 'gratis' platinums eigenlijk niet horen. Er zijn teveel "gamers" die daar misbruik van maken door games van verschillende regio's of consoles te combineren. Maar hier gaat het om een game waar ik god weet hoeveel uren in gestoken heb, zeker 3 tot 4 keer de duur van een 'normale' game dat het me wel leuk leek om eens te proberen.
Het was meer bedoeld als grap van een game die ik serieus heb uitgespeeld op de PS4 ook de platinum te "halen" op de PS5 die ik niet eens bezit! :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron