Re: PlayStation Plus

2014
NTGSruler wrote:Maar gebruik gemaakt van de Black Friday deals en plus verlengd. Goed tot 2022 nu!
Same :)
Ik beleef altijd wel plezier aan de over-the-top just cause spelletjes. Vooral rondvliegen in je wingsuit blijft leuk.
Qua missies is het wel wat repetitief.
Image

2016
Just Cause 4 is binnen! Ineens ook maar de expansion pack gekocht, want in Sale nu. Wel leuk, dan heb je ineens ook alle DLC.

En vraagje: hadden we vroeger geen optie om de game in je bibliotheek te zetten? :think: Nu kreeg ik enkel de optie "dowloaden". Dat heb ik dan maar gedaan omdat de game dan idd wordt toegevoegd aan je bibliotheek. Maar ik hoop dat dit niet de manier wordt. Het is nogal omslachtig om dan je download weer te cancelen, want in mijn geval is mijn HDD bijna vol, en ik wil de game nu gewoon nog niet downloaden...

Nog mensen die enkel deze optie hadden?
Image

2017
In de PC store had ik de optie 'Toevoegen aan bibliotheek' en na klikken daarop was hij even aan het nadenken en vanaf dan verschijnt er 'Downloaden van Bibliotheek'.

Mogelijk dat hij op PS4 wel direct begint met downloaden. Op PS5 was het dacht ik hetzelfde als nu in de PC store.
Image

2018
Zal idd misschien gebonden zijn aan de store op de console zelf. Via de store op de app krijg ik inderdaad de optie toevoegen aan bibliotheek. Ik dacht dat dit op de console zelf je ook gewoon kon toevoegen aan de bibliotheek tot nu dus.
Image

2022
NTGSruler wrote:Waarschijnlijk wel FGras. Maar 60 euro voor een jaar Plus en met toegang tot de Plus Collection lijkt mij geen geld..
Geen geld? Dacht dat er dan 'gratis' of free moest staan
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

2024
@Roy: das relatief natuurlijk.

PSN is actief van november 2007 met de launch van de PS3. Vanaf juni 2010 werd het betalend. Tot op de dag van vandaag heb ik altijd PS+ gehad. Ik denk dat ik maximum 2-3 keer de 60 euro heb betaald. Al de rest zijn er elk jaar wel kortingen op geweest. Ik ben persoonlijk goed tot januari 2022. Theoretisch kan ik dus nu online spelen nog voor iets meer dan 1 jaar ZONDER dat ik abonnementsgeld moet betalen. En doordat het abonnement "opstapeld", heb ik zelfs meerdere jaren eigenlijk niet betaald omdat ik verlengde in een periode dat PS+ nog lopende was (en ja verlengd met korting).
Daarbij komen nog de gratis games erbij elke maand (ja niet elke maand zijn het AAA+ game, of games die in mijn interesse liggen, maar da's een andere discussie), en de kortingen die je krijgt op games via PS+, je hebt ook de cloud waar je je savedata kunt naar toe kopiëren wat ik persoonlijk ALTIJD doe en zėėr handig vindt, je kunt automatische updates aanzetten als je wil ( zėėr handig, anders verlies je eerst weer tijd om updates te downloaden vóór je de game kan spelen). Je kan ook gebruik maken van Share Play.

Ook niet te vergeten: als je de aankoop doet van een PS5 heb je "gratis" toegang tot de Plus Collection. 20 fantastische PS4 games te spelen op PS5.

Dus ja, ik persoonlijk vindt dat "geen geld".
Image

2025
Ik vind PS+ zeker ook zijn geld waard, al speel ik er misschien maar een aantal games per jaar van. De cloud storage vind ik minstens even handig en belangrijk.
Wel niet verlengd met Black Friday omdat mijn PS+ toch nog loopt tot 27/11/2021. Ik zal dan wel zien of er deals te vinden zijn :-"