Re: PlayStation 5

916
paveman wrote:Ik begrijp wel dat ze het alleen op PS5 doen, omdat dit mensen vanuit het Xbox kamp moet lokken naar de PS5. Binnen de huidige wereld met trage leveringen etc. gaat die vlieger dan alleen weer niet op in mijn beleving....

Denk je dat Paveman?
Wat dan met de Gamepass van Microsoft? :think: Naar ik het begrijp is deze toch net iets meer geprezen door gamers dan de Plus Collection met "maar" 20 games en enkel te krijgen via een PS5...

De hardware (alhoewel minder krachtig dan Xbox, maar wel nieuwe UI en vloeiender) en de exclusieve games is wat gamers naar de PS5 zou moeten lokken..
Image

Re: PlayStation 5

917
Die verhalen van mensen die er zoveel en zo duur op eBay verkopen, zijn echt verschrikkelijk... :sad: :mad:
Ik hoop echt dat de volgende ladingen die Sony levert een stuk groter zullen zijn, dat er zo geen tekorten meer ontstaan :|

Re: PlayStation 5

918
De zaken zijn aan het draaien blijkbaar voor de scalpers. Er zou er nu ééntje een bekende Youtuber hebben benaderd om wat advertentie tijd te krijgen op zijn kanaal. Om de consoles aan te prijzen.
Blijkbaar zijn er toch zėėr véél mensen die de raad opvolgen en NIET kopen bij die scalpers.

Goed. Ik hoop dat ze met duizenden euro's blijven zitten. Of ze de consoles terug aanbieden aan de normale prijzen.
Teveel mensen geraken aan geen console door die eikels.
Image

Re: PlayStation 5

919
Ik zie op marktplaats veel PS5’s staan met prijzen van 600 tot duizend euro. Vaak van mensen die er niet van af hoeven, maar voor die prijs wel een jaartje willen wachten.

Dit gaat echt iets van korte duur zijn, zo veel geld valt er nou ook weer niet mee te verdienen. Die voor 1000 euro zie ik nog niet zo snel verdwijnen zolang er ook mensen zijn die met 600 euro genoegen nemen.

Re: PlayStation 5

920
Als ik wat Youtubers bekijk die het over dit onderwerp hebben is de situatie voor de scalpers niet zo goed. Mensen betalen gewoon geen 1000 euro voor een console in tijden van corona. Ze hebben zichzelf uit de markt gezet door zo'n hoge prijzen te vragen. Dat ze de consoles voor 100 of 200 euro extra kwijt geraken in het begin zouden de mensen nog mee kunnen leven. Maar dubbel of driedubbel de prijs is echt erover.
Veel mensen hebben ook hun werk verloren of zitten financieel er iets moeilijker bij door corona.
Ook door zo agressief consoles op te kopen, het voor velen zėėr moeilijk tot onmogelijk is om een console online te reserveren zorgt voor een enorme frustratie. En dat er ook gewoon wordt aangeraden om niet bij zo'n mensen te kopen volgen velen op.
Scalpers gaan hun consoles kwijt moeten geraken voor het eind van het jaar want dan komt er nieuwe stock van Sony. Ofwel gaan ze met hun consoles blijven zitten en kunnen ze ze verkopen aan de voorziene prijs met 10 euro verzendingskosten nog ofzo.
Image

Re: PlayStation 5

927
Geduld wordt beloond heren. Afwachten is het enige wat je moet doen. Je hebt één job ;p Ik zou zoiets ook nog doen om er grof geld aan te verdienen als ik er één had. Jammer dat ik er geen heb gepreorderd dit had ik nooit verwacht. Mensen die +1000 betalen zijn gwn gek en dit ligt aan de onweerstaanbare drang voor de aanmaak van dopamine in de prefrontale cortex. Ergens is dit hun eigen idiote beslissing dus ik zou er vele willen afrippen maar het is hun brein dus eigenlijk ook weer niet hahah

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image