Links op de foto =》 poging tot gamekamer nog wat gezelliger te maken.
PlayStation Iconic Lights...
share this url
Re: Je laatste aankoop (geen games)
1701Ff snel gekeken, maar die van ons staat er nog gelukkig!
Veel plezier ermee, het is werkelijk een aanwinst in de kamer.
Veel plezier ermee, het is werkelijk een aanwinst in de kamer.
1702Hehe is wat ver om die van jullie te komen halen!
Heb hier maar gezocht
Heb hier maar gezocht
1703Hij wordt ook zwaar bewaakt door het hoofd van de Killzone 3 Collector's edition
1704Twijfel ook al even om die lamp te kopen maar waar zou ik ze zetten mooi.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1705@Kolm: whoops.
@Roy: echt groot is het niet hoor. En best ergens plaatsen waar je toegang heb tot USB. Want daar nemen de lichten hun stroom van. Anders zijn het batterijen dat je moet gebruiken.
@Roy: echt groot is het niet hoor. En best ergens plaatsen waar je toegang heb tot USB. Want daar nemen de lichten hun stroom van. Anders zijn het batterijen dat je moet gebruiken.
1706Hier zit hij in het stopcontact met een telefoonoplader die niet meer gebruikt werd
1707Het is net een stuk kerstverlichting maar dan het hele jaar door.
Je laatste aankoop (geen games)
1708....
Vorig jaar op een gamebeurs stond er een kraam met enkel van die lampjes. Honderden! Erg populair waarschijnlijk.
Ik heb trouwens de mogelijkheid om een PS5 te kopen voor 424.- Ik zit te twijfelen...
Vorig jaar op een gamebeurs stond er een kraam met enkel van die lampjes. Honderden! Erg populair waarschijnlijk.
Ik heb trouwens de mogelijkheid om een PS5 te kopen voor 424.- Ik zit te twijfelen...
1710Ja ik heb 15% korting op de disc versie.paveman wrote:Aparte prijs.... De disc of digitale versie?