Re: Guess the Game

1353
FGras wrote:Dat zwaard doet mij aan een Final Fantasy denken. Maar daar zijn er tientallen van.
Het zwaard lijkt op dat van Cloud Strife idd, maar verder ziet het er niet echt FF uit in mijn beleving. Ik heb heel wat FF's gespeeld, maar dit komt mij niet bekend voor.
Image

Re: Guess the Game

1354
paveman wrote:
FGras wrote:Dat zwaard doet mij aan een Final Fantasy denken. Maar daar zijn er tientallen van.
Het zwaard lijkt op dat van Cloud Strife idd, maar verder ziet het er niet echt FF uit in mijn beleving. Ik heb heel wat FF's gespeeld, maar dit komt mij niet bekend voor.
Het is dan ook geen Final Fantasy game :P

Je moet het wat dichter bij huis zoeken, vooral bij NTGSruler zijn huis dan.
Image

Re: Guess the Game

1355
Dat leek me ook sterk, maar wilde mezelf ook niet al te veel voor schut zetten als het wél een FF zou blijken te zijn :lol:

Vandaar dat het ruler zo bekend voor komt :P
Bedoel je als in de ontwikkelaar, of de titel van de game die dichter bij (zijn) huis moet worden gezocht?

Ach. Marty komt vast een keer online om ons te helpen.
Image

Re: Guess the Game

1359
paveman wrote:Dat leek me ook sterk, maar wilde mezelf ook niet al te veel voor schut zetten als het wél een FF zou blijken te zijn :lol:

Vandaar dat het ruler zo bekend voor komt :P
Bedoel je als in de ontwikkelaar, of de titel van de game die dichter bij (zijn) huis moet worden gezocht?

Ach. Marty komt vast een keer online om ons te helpen.
De ontwikkelaar :)
NTGSruler wrote:Iets met de kust? :think:
Ik doelde eerder op het hele land, zou is moeten kijken waar precies :lol:
Image
cron