jij met je trophies altijd hé RoyRoyVdW wrote:http://www.playstationtrophies.org/foru ... guide.html
Volg deze en de plat popt in 1 playthrough Rest komt automatisch en veel zal je ook vanzelf vinden.
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
107Ik zag hem in de bart smit liggen en kom hem niet laten liggen
108veel plezier.... en een welgemeend schouderklopje voor het vele maal digitaal stervenminermb wrote:Ik zag hem in de bart smit liggen en kom hem niet laten liggen
109Nu nog tales of the borderlands en ik heb alle recente telltale games
110Is mijn vaste website. Leuk om te doorlezen en de reacties te zien. Heb apart tabbladje voor zowel PS3 als PS4 guidesGamefreak wrote:jij met je trophies altijd hé RoyRoyVdW wrote:http://www.playstationtrophies.org/foru ... guide.html
Volg deze en de plat popt in 1 playthrough Rest komt automatisch en veel zal je ook vanzelf vinden.
111Me no comprende
Dus je zit spel te spelen maar moet het steeds op pauze zetten om trophy guide te checken?
Not my cup of tea
Dus je zit spel te spelen maar moet het steeds op pauze zetten om trophy guide te checken?
Not my cup of tea
112Nee niet tijdens. Gwn zien of er missebles zijn enzo en in uw achterhoofd houden of even noteren op een papireke. Handig bij collectibles of als je vast zit. Plat moeilijkheid en speelduur bekijken. Trophies eens doorlezen. Gwn ontspanning.
113Wat doe je dan als je game uitgespeeld hebt en je merkt dat je 1 trophie mist en die was missable en was je ontgaan tijdens het gamen?
114Dat bij voorkeur posten op het Trophy topic in plaats van off-topic te blijven gaan!ShAmPi wrote:Wat doe je dan als je game uitgespeeld hebt en je merkt dat je 1 trophie mist en die was missable en was je ontgaan tijdens het gamen?
On topic:
&
115Daaaamn ik wou morgen een PSN card gaan kopen om Killzone in de store te kopen voor 5 euro maar die deal stopt vanavond
117Kon je niet wachten op de uitgave op PS4?Elexus wrote: GoW collectie is compleet nu.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
118Aangezien deze maar 8 euro kostte en de 'heruitgave' wss veel en veel meer, no.Captain Witwicky wrote:Kon je niet wachten op de uitgave op PS4?Elexus wrote: GoW collectie is compleet nu.
119Op die manier is het beter zo, inderdaadElexus wrote:Aangezien deze maar 8 euro kostte en de 'heruitgave' wss veel en veel meer, no.Captain Witwicky wrote:Kon je niet wachten op de uitgave op PS4?Elexus wrote: GoW collectie is compleet nu.
Zeurpiet van het jaar 2014
120]
awesome da je ze allemaal hebt, nu nog allemaal uitspelen
en meh de remaster van GOW III mijn gedachtElexus wrote:Op die manier is het beter zo, inderdaadCaptain Witwicky wrote:Aangezien deze maar 8 euro kostte en de 'heruitgave' wss veel en veel meer, no.Elexus wrote:
Kon je niet wachten op de uitgave op PS4?
awesome da je ze allemaal hebt, nu nog allemaal uitspelen