Re: PlayStation 5

965
gamerke1992 wrote:De leverdatum is plots aangepast van 10 december naar morgen :D
Je hebt dus echt geluk gehad. Ik lees op twitter dat heel veel orders geannuleerd zijn en ze een bon krijgen twv €15



EDIT: een entrecote, medium rare aub (opdat onze Marty niet verhongert).



EDIT Marty
Het wordt gewoon al geregeld voor mij :lach:
Last edited by Marty on 05 Dec 2020 10:18, edited 3 times in total.
Image

Re: PlayStation 5

966
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:De leverdatum is plots aangepast van 10 december naar morgen :D
Je hebt dus echt geluk gehad. Ik lees op twitter dat heel veel orders geannuleerd zijn en ze een bon krijgen twv €15
Van die 2 minuten dat het te koop stond was ik echt wel binnen de 30 seconden.

Het is ook al aan PostNL afgegeven. Dus ik ben gerust nu.
Image

Re: PlayStation 5

967
FGras wrote:Hmmm. Bij het overzetten van gamedata loopt mijn PS5 vast. Savedata gaat wel goed. En de PS4 loopt niet vast. Geen idee hoe ik dit kan oplossen.
Is een beetje een gekend probleem dat het overzetten van gamedata via ethernet niet altijd goed werkt. Via wifi dan gek genoeg weer wel inderdaad :|
Image

Re: PlayStation 5

968
gamerke1992 wrote:
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:De leverdatum is plots aangepast van 10 december naar morgen :D
Je hebt dus echt geluk gehad. Ik lees op twitter dat heel veel orders geannuleerd zijn en ze een bon krijgen twv €15
Van die 2 minuten dat het te koop stond was ik echt wel binnen de 30 seconden.

Het is ook al aan PostNL afgegeven. Dus ik ben gerust nu.
Je mag ook eens geluk hebben. Hopelijk heb je hem morgen, kun je héél het weekend er rustig van genieten! Jealous! ;)
Image

Re: PlayStation 5

969
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:De leverdatum is plots aangepast van 10 december naar morgen :D
Je hebt dus echt geluk gehad. Ik lees op twitter dat heel veel orders geannuleerd zijn en ze een bon krijgen twv €15
Van die 2 minuten dat het te koop stond was ik echt wel binnen de 30 seconden.

Het is ook al aan PostNL afgegeven. Dus ik ben gerust nu.
Je mag ook eens geluk hebben. Hopelijk heb je hem morgen, kun je héél het weekend er rustig van genieten! Jealous! ;)
Ik moet morgen gaan werken. Dus hopelijk ben ik 's middags op tijd weer thuis om het aan te nemen :O anders zal het voor maandag zijn.
Image

Re: PlayStation 5

970
Kolm wrote:
FGras wrote:Hmmm. Bij het overzetten van gamedata loopt mijn PS5 vast. Savedata gaat wel goed. En de PS4 loopt niet vast. Geen idee hoe ik dit kan oplossen.
Is een beetje een gekend probleem dat het overzetten van gamedata via ethernet niet altijd goed werkt. Via wifi dan gek genoeg weer wel inderdaad :|
Het is gelukt! Wat mij nu wel opvalt is dat ik de game disc in de ps5 er voor mijn gevoel verkeerd om in moet steken! :’)

Net andersom als bij de PS3.

Re: PlayStation 5

972
Welke games raden jullie aan voor ps5?

Ik ga zeker al Assassin's Creed Valhalla halen vandaag. En spiderman zou ik online willen bestellen.

Ik heb begrepen dat sommige ps4 games automatisch de ps5 versie ontvangen zoals marvel avengers en Cyberpunk, maar dat is pas volgend jaar?
Image

PlayStation 5

973
Sora_Lizard wrote:@ FGras, grandioze foto van je opstelling! :lol:
Spijtig dat de PlayStation 4k gaming beloofd maar dat ik dat niet terug zie op mijn tv :D
gamerke1992 wrote:Welke games raden jullie aan voor ps5?

Ik ga zeker al Assassin's Creed Valhalla halen vandaag. En spiderman zou ik online willen bestellen.

Ik heb begrepen dat sommige ps4 games automatisch de ps5 versie ontvangen zoals marvel avengers en Cyberpunk, maar dat is pas volgend jaar?
De PS5 games spreken mij nog niet echt aan. Er zitten nog wel leuke in de PSPlus collectie!

Re: PlayStation 5

974
Immortals Fenyx Rising ziet er mij ook leuk uit. Maar aangezien je al een grote openwereld game heb is ie waarschijnlijk op moment overbodig.
Je hebt zoals FGras als zegt de psplus collectie. En de gratis ps5 plus games, Bugsnax en Worms Rumble.
Warframe is ook een gratis update van.
Dirt 5, Demon's Souls (als dat je ligt)

En inderdaad de ps5 versies van Marvel's Avengers en Cyberpunk is ergens volgend jaar



1 boterham met pindakaas graag
Image