Re: PlayStation 5

976
:lol:

De meeste games zijn hier idd al gezegd gamerke.

Niet te vergeten Astrobot die standaard op de PS5 staat geïnstalleerd! Voor mij persoonlijk is dat de game die ik het eerste zou spelen als ik een PS5 had.

Een tip mss: Ghost of Tsushima op PS5 met de upgrade ( 4k 60fps), is blijkbaar echt prachtig! :O

En uiteraard, games uit de Plus Collection.
Image

Re: PlayStation 5

977
NTGSruler wrote::lol:

De meeste games zijn hier idd al gezegd gamerke.

Niet te vergeten Astrobot die standaard op de PS5 staat geïnstalleerd! Voor mij persoonlijk is dat de game die ik het eerste zou spelen als ik een PS5 had.

Een tip mss: Ghost of Tsushima op PS5 met de upgrade ( 4k 60fps), is blijkbaar echt prachtig! :O

En uiteraard, games uit de Plus Collection.
Helemaal mee eens. Ik ga zeker beginnen met astrobot :D
Image

Re: PlayStation 5

979
gamerke1992 wrote:Welke games raden jullie aan voor ps5?

Ik ga zeker al Assassin's Creed Valhalla halen vandaag. En spiderman zou ik online willen bestellen.

Ik heb begrepen dat sommige ps4 games automatisch de ps5 versie ontvangen zoals marvel avengers en Cyberpunk, maar dat is pas volgend jaar?
Hier heb je een lijst met alle info die bekend is ivm het gratis upgraden:
https://www.gamemania.be/info/nextgen-upgrades

Deze lijst is ook een goede en geeft meer details over wat er precies beter is:
https://www.pushsquare.com/guides/ps4-t ... e-upgrades

Denk eraan: Als je een PS4 game op disc upgrade naar de PS5 versie, dan moet je de disc wel bijhouden want die moet je in de PS5 steken als je de PS5 versie wil spelen.
Image

Re: PlayStation 5

980
NTGSruler wrote:Is hij al binnen ondertussen Gamerke? :D
Letterlijk 15 minuutjes geleden :p

Nu kan ik eindelijk naar de winkel vertrekken, wetende dat hij klaar staat :lol: mijn vriendin kon hem wel aannemen, maar ik ken dat. Dan zit ze net op de wc ofso als ze aanbellen haha.
Image

Re: PlayStation 5

981
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Welke games raden jullie aan voor ps5?

Ik ga zeker al Assassin's Creed Valhalla halen vandaag. En spiderman zou ik online willen bestellen.

Ik heb begrepen dat sommige ps4 games automatisch de ps5 versie ontvangen zoals marvel avengers en Cyberpunk, maar dat is pas volgend jaar?
Hier heb je een lijst met alle info die bekend is ivm het gratis upgraden:
https://www.gamemania.be/info/nextgen-upgrades

Deze lijst is ook een goede en geeft meer details over wat er precies beter is:
https://www.pushsquare.com/guides/ps4-t ... e-upgrades

Denk eraan: Als je een PS4 game op disc upgrade naar de PS5 versie, dan moet je de disc wel bijhouden want die moet je in de PS5 steken als je de PS5 versie wil spelen.

Thanks ik ga het allemaal eens bekijken.

Ik ga dus beginnen met astrobot. En ik ga zo meteen Valhalla halen in gamemania. Spiderman zal maandag toekomen.

Ik ga ook al 2 games inruilen voor mijn pre order van Cyberpunk.
Image

Re: PlayStation 5

982
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Is hij al binnen ondertussen Gamerke? :D
Letterlijk 15 minuutjes geleden :p

Nu kan ik eindelijk naar de winkel vertrekken, wetende dat hij klaar staat :lol: mijn vriendin kon hem wel aannemen, maar ik ken dat. Dan zit ze net op de wc ofso als ze aanbellen haha.

Klinkt bekend :lol: :lol:
Image

Re: PlayStation 5

984
met0t0 wrote:Wow, leuk dat het u toch nog gelukt is om er een te pakken te krijgen, Gamerke! :cool:

FGras kaapt de prijs weg voor beste PS5-opstelling :lol:
Future meets the past! ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

985
Er komen blijkbaar nu toch héél wat klachten over Bol ivm de PS5. Ze hebben er weer teveel bestellingen aangenomen en er zijn talloze annuleringen. Ipv diegene die er nu buiten vallen op de lijst te zetten voor de volgende batch consoles, storten ze gewoon de 500 euro terug en geven ze een vergoedingsbon van 15 euro. Zo lees ik dat iemand zijn PS5 preorder bij GM op had gezegd omdat hij dus bevestiging kreeg van Bol dat zijn PS5 op 10 december werd geleverd. Guess what? Nu krijgt hij geen! Zijn preorder bij GM is voort maart-april terwijl hij daar normaal in januari eentje kon ontvangen.
Image

Re: PlayStation 5

986
NTGSruler wrote:Er komen blijkbaar nu toch héél wat klachten over Bol ivm de PS5. Ze hebben er weer teveel bestellingen aangenomen en er zijn talloze annuleringen. Ipv diegene die er nu buiten vallen op de lijst te zetten voor de volgende batch consoles, storten ze gewoon de 500 euro terug en geven ze een vergoedingsbon van 15 euro. Zo lees ik dat iemand zijn PS5 preorder bij GM op had gezegd omdat hij dus bevestiging kreeg van Bol dat zijn PS5 op 10 december werd geleverd. Guess what? Nu krijgt hij geen! Zijn preorder bij GM is voort maart-april terwijl hij daar normaal in januari eentje kon ontvangen.
Het gaat echt lekker daar bij bol.com en hun service. Maar het was geloof ik wel algemeen bekend dat service niet de sterkste kant van dat bedrijf is. Wel lekker dat iedereen nu 15 euro krijgt, dat is meer rente dan wanneer je het geld op de bank laat staan. :)

Iets anders:
Ik heb nooit Driveclub en Plants vs zombies gehad, gekocht, in mijn PS4 gestoken of überhaupt gespeeld. Die staan wel onderaan mijn lijst. Ik kan ze niet downloaden helaas. :think:

Image

Re: PlayStation 5

987
Heb je daar ooit gratis dlc van gedownload? Dan komen ze namelijk ook in de lijst te staan.


Weet iemand als ik het mono oortje van de ps4 gebruikt in de dualsense controller hoe ik dan alleen de chat via het oortje hoor. Ik kan alleen alles via het oortje of helemaal niets en alleen de microfoon gebruiken




2 krentenbollen graag
Image

Re: PlayStation 5

988
NTGSruler wrote:Er komen blijkbaar nu toch héél wat klachten over Bol ivm de PS5. Ze hebben er weer teveel bestellingen aangenomen en er zijn talloze annuleringen. Ipv diegene die er nu buiten vallen op de lijst te zetten voor de volgende batch consoles, storten ze gewoon de 500 euro terug en geven ze een vergoedingsbon van 15 euro. Zo lees ik dat iemand zijn PS5 preorder bij GM op had gezegd omdat hij dus bevestiging kreeg van Bol dat zijn PS5 op 10 december werd geleverd. Guess what? Nu krijgt hij geen! Zijn preorder bij GM is voort maart-april terwijl hij daar normaal in januari eentje kon ontvangen.
Nuja, eerlijkheidshalve wel een beetje dom om die te annuleren, niet?
Image

Re: PlayStation 5

989
Marty wrote:Heb je daar ooit gratis dlc van gedownload? Dan komen ze namelijk ook in de lijst te staan.


Weet iemand als ik het mono oortje van de ps4 gebruikt in de dualsense controller hoe ik dan alleen de chat via het oortje hoor. Ik kan alleen alles via het oortje of helemaal niets en alleen de microfoon gebruiken




2 krentenbollen graag
Hmmm, dat zou wel kunnen. Van driveclub heb ik zeker de motorstorm dlc binnen gehaald. Waarom ik plants vs zombies dlc heb gehaald vraag ik mij wel af. Maarja.

Geen idee met dat oortje trouwens, ik heb die van mij ook niet meer.

Re: PlayStation 5

990
Sanity penguin wrote:
NTGSruler wrote:Er komen blijkbaar nu toch héél wat klachten over Bol ivm de PS5. Ze hebben er weer teveel bestellingen aangenomen en er zijn talloze annuleringen. Ipv diegene die er nu buiten vallen op de lijst te zetten voor de volgende batch consoles, storten ze gewoon de 500 euro terug en geven ze een vergoedingsbon van 15 euro. Zo lees ik dat iemand zijn PS5 preorder bij GM op had gezegd omdat hij dus bevestiging kreeg van Bol dat zijn PS5 op 10 december werd geleverd. Guess what? Nu krijgt hij geen! Zijn preorder bij GM is voort maart-april terwijl hij daar normaal in januari eentje kon ontvangen.
Nuja, eerlijkheidshalve wel een beetje dom om die te annuleren, niet?
Helemaal mee eens. Niets annuleren voordat je hem in handen hebt. Ik geloofde bol ook niet totdat ik een verzendbevestiging had ontvangen.

Ik heb zo te zien wel echt geluk gehad om hem te bestellen. Een vriend van mij heeft hem ondertussen ook ontvangen. We waren aan het whatsappen toen die online kwam.
Image