Re: PlayStation 5

1007
gamerke1992 wrote:Wie heeft er die officiële oplader voor de Dualsense controllers? Is deze van goede kwaliteit?

Ik zou deze toch wel willen aanschaffen. Nu eerst nog een winkel vinden waar het niet is uitverkocht :p
Ik heb de charging dock station voor de Dualshock 4 in gebruik. Het enige wat ik erover kan zeggen is dat het soms wat zoeken is de controller juist met de connector in het laadstation te plaatsen. Verder staat het natuurlijk wel netjes ipv een kabel en een controller aan je console.
Image

Re: PlayStation 5

1008
Ik heb dat oplaadstation. Het doet zijn werk en is stevig gebouwd.
Net als bij het Sony oplaadstation voor de PS4 Dualshock is het in het begin wel even wennen om de controller 'erop te mikken' maar dat gaat na verloop van tijd altijd wel beter.

Eigenlijk lijkt het oplaadstation erg veel op een mini PS5 :)
Image

Re: PlayStation 5

1009
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:Wie heeft er die officiële oplader voor de Dualsense controllers? Is deze van goede kwaliteit?

Ik zou deze toch wel willen aanschaffen. Nu eerst nog een winkel vinden waar het niet is uitverkocht :p
Ik heb de charging dock station voor de Dualshock 4 in gebruik. Het enige wat ik erover kan zeggen is dat het soms wat zoeken is de controller juist met de connector in het laadstation te plaatsen. Verder staat het natuurlijk wel netjes ipv een kabel en een controller aan je console.
Bij ps4 heb ik inderdaad ook een oplaadstation. En daar moet je die micro Usb goed mikken.

Maar bij de Dualsense zitten onderaan elektroden, waardoor je die volgens mij gewoon er op kan laten vallen zonder moeite.

Dan lijkt het mij dus nog extra interessant.
Image

Re: PlayStation 5

1011
gamerke1992 wrote:Bij ps4 heb ik inderdaad ook een oplaadstation. En daar moet je die micro Usb goed mikken.

Maar bij de Dualsense zitten onderaan elektroden, waardoor je die volgens mij gewoon er op kan laten vallen zonder moeite.

Dan lijkt het mij dus nog extra interessant.
Hij is er idd wel makkelijker op te zetten dan voor de PS4, maar in het begin staat hij niet altijd first try goed. Je kan hem dan wel wat heen en weer wiebelen terwijl hij erop ligt en dan valt hij erin. Bij de PS4 was het meer heen en weer schuiven tot de poortjes goed tegenover elkaar stonden en in elkaar klikten.
Image

Re: PlayStation 5

1012
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Bij ps4 heb ik inderdaad ook een oplaadstation. En daar moet je die micro Usb goed mikken.

Maar bij de Dualsense zitten onderaan elektroden, waardoor je die volgens mij gewoon er op kan laten vallen zonder moeite.

Dan lijkt het mij dus nog extra interessant.
Hij is er idd wel makkelijker op te zetten dan voor de PS4, maar in het begin staat hij niet altijd first try goed. Je kan hem dan wel wat heen en weer wiebelen terwijl hij erop ligt en dan valt hij erin. Bij de PS4 was het meer heen en weer schuiven tot de poortjes goed tegenover elkaar stonden en in elkaar klikten.
Ok bedankt. Ik kan wel leven met wat wiebelen :p
Image

Re: PlayStation 5

1014
ShAmPi wrote:Ben ik de enige die gewoon een adapter in de pries heeft zitten en gewoon in de zetel oplaad? ^^
Haha dat doe ik nu :tong: Ik gebruik die normaal eigenlijk voor mijn werk gsm. Maar kwam nu door die Usb C goed uit voor de controller.
Image

Re: PlayStation 5

1015
Het stopcontact bij de zetel wordt al gebruikt voor mijn headset, telefoon en laptop :lol:

Het oplaadstation van de PS4 staat net achter de TV en het andere nu voor/naast de PS5. De PS5 staat rechtop maar een beetje schuin zodat het iets makkelijker is om een disc erin te steken :)
Image

Re: PlayStation 5

1016
Sjah. Ik heb genoeg stopcontacten voorzien ^^.
Momenteel is dat aquariumfilter, aquariumthermostaat, aquariumpomp, laptop, gsm, dualsense.
En dat is dan enkel in die hoek. In andere hoek is dit gsm, switch, powerline. En dan nog boven ons hoofd waar je het niet ziet onze ding dong van onze bel.

Onze zetel is gigantisch moet ik wel zeggen. En sluit perfect aan op de muren (U vorm) dus je ziet geen stopcontacten ofzo.
Image

Re: PlayStation 5

1017
Als je wat huurt dan mag je helaas niet zomaar alles open breken en aanpassen ;)

Toen we bij mijn ouders boven 1 kamer ombouwden tot living 2 / bureau dan zaten er in elke hoek van de kamer, bij de deur en achter het bureau minstens 3 stopcontacten en achter de tv zelfs 6, maar toen konden we van scratch beginnen want er was nog niks :lol:
Image

Re: PlayStation 5

1018
Ivm die namen kan je ook even vragen wie het is ;p

Ivm die lijsten op GM van de forward compatibel games enzo is dit best complex. Sommige PS4 discs hoef je niet meer in de PS5 te steken na de download en andere wel? Je zou net denken dat je dan de digitale hebt en die oude game overbodig is.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

1019
RoyVdW wrote:Ivm die namen kan je ook even vragen wie het is ;p

Ivm die lijsten op GM van de forward compatibel games enzo is dit best complex. Sommige PS4 discs hoef je niet meer in de PS5 te steken na de download en andere wel? Je zou net denken dat je dan de digitale hebt en die oude game overbodig is.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Als je een PS4 disc versie upgrade naar een PS5 digitale versie dan moet de PS4 disc er ALTIJD inzitten als je de PS5 digitale versie speelt.

Anders zou het iets te makkelijk zijn om een PS4 game even te huren, disc in PS5 om digitale versie te claimen en PS4 disc weer terugsturen terwijl je wel nog steeds de digitale PS5 versie hebt en kan spelen. Huren mag in sommige landen nog steeds maar zou bv ook een Used PS4 game bij GameMania kunnen kopen, PS5 versie claimen en dan binnen 14 dagen teruggeven waardoor je andere game kan kopen of waardebon krijgt ter waarde van aankoop.

Verder is het inderdaad best ingewikkeld en zonder dat soort lijsten gewoon niet meer te volgen.
Image