Re: PlayStation 5

1021
Dat heb ik dan fout gelezen. Sommige games geven wel gratis upgrade en andere niet. Dat was het. Vrij onlogisch en ingewikkeld ja. Best even GM lijst checken dan vooraleer een game te kopen. Je kan dan ook de PS4 game 2ehands veel goedkoper op de kop tikken dan de PS5 versie. Vreemd dat Sony dit nu ineens wel toelaat net zoals backwards compatibel terwijl dit bij 3 en 4 not done was. Online gedeelte hadden ze ook terug gratis kunnen maken zonder de PS+ games of collection en dan al die features niet. Maar dat brengt te veel op natuurlijk.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

1022
De originele 60GB FAT PS3 had backward compatibility... Waarom Sony het eruit heeft gehaald weet ik eigenlijk niet...

PS4 had dat niet omdat de architectuur van de PS3 met de CELL processor gewoon te verschillend was van de PS4 waardoor het voor de PS4 te lastig was om dit te emuleren en vervolgens ook de game nog te draaien op deze emulator.
PS4 en PS5 zijn erg gelijkaardig van architectuur waardoor de PS5 wel de PS4 games kan spelen.
Image

Re: PlayStation 5

1023
Interessant. De overgangen van console generaties worden ook steeds minder opvallend. Daar zal het aan liggen. Veel meer technologische vooruitgang lijkt ook niet meer mogelijk tenzij op vlak van fotorealistische graphics.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

1024
RoyVdW wrote:Interessant. De overgangen van console generaties worden ook steeds minder opvallend. Daar zal het aan liggen. Veel meer technologische vooruitgang lijkt ook niet meer mogelijk tenzij op vlak van fotorealistische graphics.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Grafisch zie ik buiten reflecties nog niet een extreem groot verschil. Maar die laadtijden, fantastisch! En de hoge framerate is ook iets waar ik niet verwacht had dat dit zo een verschil zou maken.

Ik heb Valhalla op 30 fps uitgeprobeerd met betere graphics. Maar het is de 60 fps met iets mindere graphics die voor mij de grote winnaar is.
Image

Re: PlayStation 5

1028
NTGSruler wrote:Leuk je te ontmoeten Gamerke! Kort, met voorzorgsmaatregelen, maar héél aangenaam.

Hopelijk zit er nu een console in en geen kattenvoer! :lol: (Zie Amazon verhaal )

:P
Zonder corona hadden we een pint kunnen drinken, maar dat zat er nu niet in :lol:
Image

Re: PlayStation 5

1029
NTGSruler wrote:Christmas came early! Bedankt, kerstman Gamerke! :jip:

Toch ook hier nog eens een dikke merci aan Paveman voor de moeite die hij voor mij heeft gedaan!
Leuk om zo'n mensen te mogen kennen!

Image
Oh wow, dat is wel een nice cadeau! Geef je aan iedereen een kerstboom weg gamerke? :D
gamerke1992 wrote: Ik heb Valhalla op 30 fps uitgeprobeerd met betere graphics. Maar het is de 60 fps met iets mindere graphics die voor mij de grote winnaar is.
Ik merk niet zo heel veel van 60fps, nou heb ik ook geen idee welke games 60fps draaien en of mijn tv wel een hdmi input heeft die 60fps aan kan. Op de doos van mijn (oude) tv staat wel dat het een 60hertz tv is. :think:

Re: PlayStation 5

1031
@Gamerke en @Ruler, dan houden jullie dat nog tegoed voor na corona. :lol:

@FGras, daarvoor zullen we iets meer gegevens nodig hebben, merk en model, HDMI versie en zulke data om hierover iets zinnigs te kunnen zeggen. 60 Hz is normaal gesproken niet hetzelfde als 60Fps.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

1034
NTGSruler wrote:Tis dankzij Gamerke hoor @Met0t0. Of mss via Paveman geweest. In ieder geval, zonder hen was het pas in 2021 geweest :lol:
Ja zo had ik het ook begrepen, net extra mooi om via hun steun toch uw PS5 toch verkregen te hebben :lach:
cron