Re: Je nieuwste trophies

466
NTGSruler wrote:Is dit AC III op PS3? We hebben die dacht ik gratis gekregen eens bij Plus. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een AC game gespeeld. Trekt mij niet aan. Toch al getwijfeld eens om toch te starten. Geen idee met DLC en online en dergelijke.
AC III is dan niet de beste om mee te beginnen: vind ik toch verre van de beste in de serie....! Idd gekregen bij Plus. Destijds wel mee begonnen, maar kon er echt niet in komen. Inmiddels kan ik m waarderen voor wat het is, maar blijft het verre van de beste game in de serie dus.
Image

Re: Je nieuwste trophies

468
NTGSruler wrote:Tis de PS3 versie dat we gekregen hebben. Dus aangezien de DLC delisted is, is 100% completion niet meer mogelijk.
Dat van delisten ging over 2 andere games. Sorry voor de verwarring...
Ik heb nog is gekeken en de DLC van AC3 is nog steeds beschikbaar :)

Overigens is het bij EA (Kindom of Amalur) blijkbaar niet de eerste keer dat ze DLC voor de oude versie delisten als er een remaster uitkomt :think:
Image

Je nieuwste trophies

470
Image


Nu is de laatste Valkerie echt het aller aller laatste wat nog moet in deze game... Huil.

Edit: GVD, een milimeter van de valkerie zijn lege healthbalk verwijderd. Voornamelijk door geluk. En dan alsnog dood gaan... Wat zijn games soms toch kut. :(

Re: Je nieuwste trophies

477
Image


Firefly Journey beëindigd in TLOU Remastered.
Dat was de laatste multiplayer trophy voor de game.
Zėėr blij hiermee, nu kan ik op eigen tempo het verhaal doen.

@Kolm: toch weer een dikke merci om alles een beetje op te zetten en iedereen bijeen te krijgen.
Denk dat dit de laatste sessie zal geweest zijn. Ben blij dat ik dit heb kunnen doen en geen enkele sessie heb gemist ( ging in normale tijden nogal anders geweest zijn).

Bedankt!
Image

Re: Je nieuwste trophies

478
Dat had ik gemerkt en al gelikt. Goed gedaan. Ooit ga ik het ook eens doen

Zelf al een paar verhaal trofeeën gehaald in Mordor. Ben echt wel onder de indruk van deze game die er voor zijn leeftijd pakken beter uitziet dan sommige recente.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Je nieuwste trophies

479
NTGSruler wrote:
Image


Firefly Journey beëindigd in TLOU Remastered.
Dat was de laatste multiplayer trophy voor de game.
Zėėr blij hiermee, nu kan ik op eigen tempo het verhaal doen.

@Kolm: toch weer een dikke merci om alles een beetje op te zetten en iedereen bijeen te krijgen.
Denk dat dit de laatste sessie zal geweest zijn. Ben blij dat ik dit heb kunnen doen en geen enkele sessie heb gemist ( ging in normale tijden nogal anders geweest zijn).

Bedankt!
Copy paste :lol:

Voor jou had dit inderdaad op geen beter moment kunnen komen! Was ook een beetje de reden dat ik meteen probeerde sessies op te zetten want eigenlijk was er eentje die pas na 10 december kon en uiteindelijk zelfs na 10 december amper kon... Goed dat we daar dus niet op gewacht hebben!

Bedankt om er elke sessie te zijn! Was ik ook iets geruster dat niet een van ons twee toch achter zou blijven met 1 onbehaalde trophy ;)
Image
cron