Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1427
RoyVdW wrote:Scarface 8/10

Lekker bloederig.

Spider-Man 8,5/10

Spider-Man 2 7,5/10

Spider-Man 3 7/10

The Amazing Spider-Man 6,5/10

Ze devalueren dus, Tobey Maguire zal altijd de originele beste blijven en is pure nostalgie. Vooral de allereerste is de beste.

Wil ze allemaal zien maar enkel deze staan op Netflix of Streamz.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
*iets illegaal*

Edit Kolm: Ondertussen al meerdere keren weggehaald...

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1428
The New Mutants 7/10

Zeker niet de beste X-Men film, maar vond het toch nog een toffe film. Snap de haat niet echt. Niets hoogstaand maar de bakken kritiek die ik er over las vind ik onterecht.

Was misschien een concept dat wel kon gewerkt hebben als serie (al zou het dan misschien al snel langdradig worden)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1429
dividedx11 wrote:The New Mutants 7/10

Zeker niet de beste X-Men film, maar vond het toch nog een toffe film. Snap de haat niet echt. Niets hoogstaand maar de bakken kritiek die ik er over las vind ik onterecht.

Was misschien een concept dat wel kon gewerkt hebben als serie (al zou het dan misschien al snel langdradig worden)
Vond het zeker ook geen slechte film! Enkel het einde vond ik een beetje... te disney
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1430
Apollo 13 7/10

Cast Away 7/10

The Wolf of Wall Street 8,5/10

Al deze films heb ik na jaren nog eens herbekeken. Mooie verhalen. Zeker Wolf waar enorm veel in gezegd wordt moet je toch uw aandacht wat bijhouden en was met momenten zeer grappige satire. Vond deze nu zelfs beter dan toen. Mss omdat ik zelf ook ouder ben en in die leeftijdscategorie nu zit.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1434
Fight Club 9/10

Oude film, nooit eerder gezien. Halverwege dacht ik: “damn, dit is precies Mr. Robot”. Al kwam deze film wel goed 15 jaar eerder uit, dus Mr. Robot is juist degene die zwaar door deze film is geïnspireerd!

Anyhow, laat je niet afschrikken door de titel, er zit een fight club in de film maar dit is niet waar de film over gaat. Het is voornamelijk een “Fuck the society” film. Zeker kijken als je het nog niet hebt gezien!

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1435
FGras wrote:Fight Club 9/10

Oude film, nooit eerder gezien. Halverwege dacht ik: “damn, dit is precies Mr. Robot”. Al kwam deze film wel goed 15 jaar eerder uit, dus Mr. Robot is juist degene die zwaar door deze film is geïnspireerd!

Anyhow, laat je niet afschrikken door de titel, er zit een fight club in de film maar dit is niet waar de film over gaat. Het is voornamelijk een “Fuck the society” film. Zeker kijken als je het nog niet hebt gezien!
Tsss Fgras, je vergeet de eerste regel van Fight Club hé kameraad!
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1436
Sanity penguin wrote:
FGras wrote:Fight Club 9/10

Oude film, nooit eerder gezien. Halverwege dacht ik: “damn, dit is precies Mr. Robot”. Al kwam deze film wel goed 15 jaar eerder uit, dus Mr. Robot is juist degene die zwaar door deze film is geïnspireerd!

Anyhow, laat je niet afschrikken door de titel, er zit een fight club in de film maar dit is niet waar de film over gaat. Het is voornamelijk een “Fuck the society” film. Zeker kijken als je het nog niet hebt gezien!
Tsss Fgras, je vergeet de eerste regel van Fight Club hé kameraad!
Awel Fgras. Ik ga deze ook eens zien heb ook nog nooit gezien want idd die titel spreekt me niet aan bv. Als er zo'n deftig verhaal achter zit heel goed.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Welke film heb je het laatst bekeken?

1437
Sanity penguin wrote:Tsss Fgras, je vergeet de eerste regel van Fight Club hé kameraad!
Oeps... Kom je zaterdag ook weer? :)
RoyVdW wrote: Awel Fgras. Ik ga deze ook eens zien heb ook nog nooit gezien want idd die titel spreekt me niet aan bv. Als er zo'n deftig verhaal achter zit heel goed.
Zeker doen! Qua verhaal vertelling en qua onderwerp ver voor zijn tijd uit!
cron