Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9801
Heb ik iets gemist ivm Paveman? :)

Van mij ook alle geluk en gezondheid gewenst natuurlijk aan jullie.

Wanneer het terug mag en alles normaal is en er ooit nog iets georganiseerd wordt zal ik proberen aanwezig te zijn. Want...

+Dit forum is soms belangrijker dan het lijkt.
-Zeker nu voor alleenstaanden
-Alleen van oud op nieuw dus niet vieren
++Zoals de quote van Tom Hardy citeert. 'Being alone at your place where you feel safe, minding your own business and being peacefull is priceless'.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9802
RoyVdW wrote:Heb ik iets gemist ivm Paveman? :)

Van mij ook alle geluk en gezondheid gewenst natuurlijk aan jullie.

Wanneer het terug mag en alles normaal is en er ooit nog iets georganiseerd wordt zal ik proberen aanwezig te zijn. Want...

+Dit forum is soms belangrijker dan het lijkt.
-Zeker nu voor alleenstaanden
-Alleen van oud op nieuw dus niet vieren
++Zoals de quote van Tom Hardy citeert. 'Being alone at your place where you feel safe, minding your own business and being peacefull is priceless'.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Roy, we zijn het niet altijd eens maar ook voor jou de allerbeste wensen in 2021 (en volgende jaren) :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9806
RoyVdW wrote:Heb ik iets gemist ivm Paveman? :)
Er waren op dit forum slechts een paar mensen die dit wisten, maar 2020 heeft voor mij niet zozeer in teken gestaan van corona, maar vooral in teken van scheiding. Bij tijden een vechtscheiding. Vooral onze 3 kinderen die hier vooral de dupe van zijn maken dat een zwaar iets natuurlijk. Gelukkig zijn we hier inmiddels uit gekomen en zijn we per vandaag officieel gescheiden.

Sora is een van de mensen die dit wist en vandaar de specifieke wensen.
RoyVdW wrote:Van mij ook alle geluk en gezondheid gewenst natuurlijk aan jullie.

Wanneer het terug mag en alles normaal is en er ooit nog iets georganiseerd wordt zal ik proberen aanwezig te zijn. Want...

+Dit forum is soms belangrijker dan het lijkt.
-Zeker nu voor alleenstaanden
-Alleen van oud op nieuw dus niet vieren
++Zoals de quote van Tom Hardy citeert. 'Being alone at your place where you feel safe, minding your own business and being peacefull is priceless'.
Ik vind het mooi hoe je je hier kwetsbaar durft op te stellen. Ik denk dat het alleen voelen/eenzaamheid (wat iets anders is dan alleen zijn: je kunt omringd worden door een hoop mensen en je alsnog alleen voelen) iets is wat bij meer mensen speelt dan we soms denken...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9807
Van mij ook de beste wensen in 2021 voor iedereen hier. Dat we het woord "corona" al eens wat minder mogen horen zou al fantastisch zijn.
Persoonlijk ben ik klaar om volgende maandag in de nieuwe job te duiken om dan hopelijk ergens eind maart/begin april een "rustig" werkjaar te beleven.
Verder is 2021 het jaar waar ik naar mijn 40e levensjaar toe leef. Op persoonlijk vlak heb ik dit jaar dan vooral op sportief vlak serieuze ambitie. Niet echt specifieke doelen (voorlopig), maar ik wil volgend jaar wanneer ik 40 wordt in een uitmuntende fysieke conditie vertoeven. Laat ons nu eens hopen dat die gyms/sportscholen gauw terug open mogen..
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9810
---- Ik woon in een vrij rustige straat. Vroeger was dit een langere dreef, maar een goeie kilometer verder is mijn huis heel wat jaren terug afgesneden door de snelweg. Opeens horen we gisteren een twee-tal brandweerwagens naar het einde van onze dreef vliegen.
Er was een auto van de snelweg geraakt en op zijn dak in een diepe gracht beland, net ter hoogte van onze straat. Zowel bij ons als op de snelweg zelf stond het vol met hulpdiensten natuurlijk. De auto lag er blijkbaar al een tijdje en niemand had het gezien. Het was een wandelaar in onze straat die de wagen opmerkte. Op 1 januari dus al een levenloos lichaam zien 'ingepakt' worden...

Zet alles toch wel even in perspectief... De man was net papa van een baby van amper een maand oud. Blijft toch even hangen, verdomme toch
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron