Re: PlayStation Plus
2041Ben wel erg blij over Tomb Raider! Ook de enige dat ik nog niet heb en had deze enkele dagen geleden bijna gekocht in de store Maneater lijkt me ook nog lachen! Greedfall zou volgens velen ook een echte aanrader zijn.
Moderator: Leaderboard Group
Same, maar goed, we bouwen al maar lekker een backlog op voor de toekomstige PS5 danRoyVdW wrote:Jammer dat die Maneater niet voor PS4 is. Die TR ga ik wel downloaden. Mooie update.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Hoe bedoel je? Kan je dus ook die PS5 + games downloaden op je 4 in afwachting tot?Sanity penguin wrote:Same, maar goed, we bouwen al maar lekker een backlog op voor de toekomstige PS5 danRoyVdW wrote:Jammer dat die Maneater niet voor PS4 is. Die TR ga ik wel downloaden. Mooie update.
Gewoon 'aankopen' en in je bibliotheek laten staan tot je een PS5 hebt.RoyVdW wrote:Hoe bedoel je? Kan je dus ook die PS5 + games downloaden op je 4 in afwachting tot?Sanity penguin wrote:Same, maar goed, we bouwen al maar lekker een backlog op voor de toekomstige PS5 danRoyVdW wrote:Jammer dat die Maneater niet voor PS4 is. Die TR ga ik wel downloaden. Mooie update.
Aah daar had ik niet aan gedachtgamerke1992 wrote:Gewoon 'aankopen' en in je bibliotheek laten staan tot je een PS5 hebt.RoyVdW wrote:Hoe bedoel je? Kan je dus ook die PS5 + games downloaden op je 4 in afwachting tot?Sanity penguin wrote:Same, maar goed, we bouwen al maar lekker een backlog op voor de toekomstige PS5 danRoyVdW wrote:Jammer dat die Maneater niet voor PS4 is. Die TR ga ik wel downloaden. Mooie update.
Return to “PlayStation Network Gaming”