Re: PlayStation Plus

2043
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:Jammer dat die Maneater niet voor PS4 is. Die TR ga ik wel downloaden. Mooie update.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Same, maar goed, we bouwen al maar lekker een backlog op voor de toekomstige PS5 dan :D
Hoe bedoel je? Kan je dus ook die PS5 + games downloaden op je 4 in afwachting tot?

Image

2044
RoyVdW wrote:
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:Jammer dat die Maneater niet voor PS4 is. Die TR ga ik wel downloaden. Mooie update.

Same, maar goed, we bouwen al maar lekker een backlog op voor de toekomstige PS5 dan :D
Hoe bedoel je? Kan je dus ook die PS5 + games downloaden op je 4 in afwachting tot?

Gewoon 'aankopen' en in je bibliotheek laten staan tot je een PS5 hebt.
Image

2045
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:
Sanity penguin wrote:

Gewoon 'aankopen' en in je bibliotheek laten staan tot je een PS5 hebt.
Aah daar had ik niet aan gedacht
Image

Image

2049
Sowieso moest je het ook al via PSN gekocht hebben. Zelf had ik de PS4 versie retail gekocht en dan een PS5 upgrade gedaan dus ik verwacht niet dat ik een refund krijg voor die PS5 versie :lol:
Hopelijk kan ik wel de digitale PS5 versie echt toevoegen, dan hoef ik niet meer perse met disc te spelen :think:
Image

2051
Dan heb je ze normaal allebei inderdaad :smile:
Valt me op dat er nu in de store geen PS5-only versie van Maneater staat en ook geen PS4-only versie. Enkel een PS4+PS5 versie. Mogelijk komt die dan nog als het voor PSPlus beschikbaar komt en dan krijg je hetzelfde als met Bugsnax.
Image

2055
De PSPlus games staan nu live.

Voor Maneater: Als je de PS5 upgrade al eerder had unlockt, dan kan je hem nu nog steeds aan je bibliotheek toevoegen.
Ik herinner me dat in de aankoop mail ook 'Maneater Demo PS5' stond en ook bij andere PS5 disc upgrades stond er telkens demo en niet gewoon de volledige game.
Image