Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9828
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - - - - - Die idioot is bezig een burgeroorlog te ontketenen! :angry:
Ja wauw, ik heb net de extra nieuwsuitzending bekeken. Wat is dat allemaal! Dat is een pure staatsgreep. Niet te geloven.
En een burgeroorlog ontketenen... Hij blijft mijn 'verwachtingen' steeds opnieuw overtreffen :(
Net als je denkt 'dit kan toch niet echt zijn', doet hij het echt :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9830
NTGSruler wrote:++++ Nieuwe job wordt alsmaar interessanter :love:
Nice, ik ben ook wel positief nu over mijn job terwijl ik het een half jaar geleden goed zat was.

+ Grote design concepten die na 1,5 jaar toch werkelijkheid lijken te worden.
+/- Visueel niet helemaal hoe ik het had voorgesteld maar functioneel wel! Geven en nemen. :)
+ Veel verantwoordelijkheden.
+ Goede samenwerking met directe en indirecte collega’s.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9834
NTGSruler wrote:---- Klote corona. Er is nu sprake dat mijn opleiding weer on hold zou gezet worden... Weer 2 maanden thuis, of "leren" via pc. Daar ben ik alvast geen voorstander van en heb ik ook laten weten. Ik heb goede hoop dat we gewoon doorzetten...
Om het van de kant van de opleider te zien (ik geef zelf leergroepen/sessies/korte opleidingen/bijscholingen, hoe je het ook wilt noemen): de lol van online dingen geven is er ook van. Al het leuke zit in de interactie en de reacties, het is zo ongelofelijk moeilijk digitaal :(

+/- Projectwerk, soms super druk en veel overuren, dan weer niet weten wat te doen met je tijd
+++ Het leuke aspect van mijn werk gaat eindelijk (langzaam) van start, namelijk het coachen van scholen naar (sterker) duaal leren :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9835
W.O.L.F. wrote:
NTGSruler wrote:---- Klote corona. Er is nu sprake dat mijn opleiding weer on hold zou gezet worden... Weer 2 maanden thuis, of "leren" via pc. Daar ben ik alvast geen voorstander van en heb ik ook laten weten. Ik heb goede hoop dat we gewoon doorzetten...
Om het van de kant van de opleider te zien (ik geef zelf leergroepen/sessies/korte opleidingen/bijscholingen, hoe je het ook wilt noemen): de lol van online dingen geven is er ook van. Al het leuke zit in de interactie en de reacties, het is zo ongelofelijk moeilijk digitaal :(

+/- Projectwerk, soms super druk en veel overuren, dan weer niet weten wat te doen met je tijd
+++ Het leuke aspect van mijn werk gaat eindelijk (langzaam) van start, namelijk het coachen van scholen naar (sterker) duaal leren :)
Ik geef op het werk les via een virtuele klas. Ik zie elke leerling zitten (op de 48 schermen voor mij zoals een muur) en zie hen zelfs zo gedetailleerd dat ik de gezichtsuitdrukking kan aflezen. Zij zien ook wanneer ik oogcontact met hen maak. Als ik bv naar persoon 1 kijk ziet die van thuis uit dat ik naar hem kijken. Terwijl persoon 2 mij ziet wegkijken. Iedereen kan elkaar op elk moment horen en ik kan echt heel interactief te werk gaan.

Dat is ook super populair nu want al mijn workshops en lessen zijn volledig volboekt. Gelukkig maar, want het was wel een zeer dure investering.

Zo zie je maar dat tijden veranderen.

Ik ben trouwens zelf totaal geen fan van zoom, teams of webex training. Je weet niet of mensen echt volgen en volgens mij is dit ook niet het geval.

Als ik zie dat iemand afgeleid is spreek ik ze aan.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9838
Even reageren:

Ondertussen is beslist dat we gewoon verder doen. Ik heb een vast persoon gekregen waar ik "stage" bij loop. We volgen dus gewoon die persoon zijn werkdagen. Ook telkens in blokken van 5-6u om geen 12u met mondmasker op te moeten zitten. ( Ik weet wel dat veel mensen die langer moeten dragen tijdens hun werk). Voor het ritme betekent dit deze week bijvoorbeeld: donderdag van 8u tot 14, vrijdag van 19u tot 24u. De dagen dat ik thuis ben is thuiswerk. Ttz: ik moet mails en eventueel opdrachten volgen en behandelen. Ik hoef niet verplicht 8u achter de pc te zitten. Wat ik dus doe is alles eens uitpluizen :P Werken met radar en andere systemen is dan dus tijdens de stage. Eens besmettingen zouden minderen ( yeah right :lol: ) zou de intensiteit opgedreven kunnen worden. Eens we ons klaar voelen of zelf klaar achten, beginnen we zelfstandig. Dan vallen de thuiswerkdagen weg en doen we gewoon 12u shiften dag en nacht met de nodige dagen ertussen zoals het systeem voorzien is.

@Met0t0 : das minder goed nieuws! :( Sterkte met de tanden!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9839
NTGSruler wrote:@Met0t0 : das minder goed nieuws! :( Sterkte met de tanden!
Het zal hopelijk snel genezen... Hoe is het bij u nog verder geëvolueerd?

+++ Sneeuw is heel mooi en leuk op een dag dat ik niet buiten moet komen
--- Gisteren wel veel tijd mee verloren doordat ik niet met de fiets naar het station kon rijden vanwege het ijs op de baan...
+++ Straks verder met Jedi: Fallen Order
cron