Re: Pronken met je Platinums

3513
Tijd voor een eigen account voor dochterlief dan...?
Ik heb kort geleden voor mijn kids ook een eigen account aangemaakt. Al heeft dat er ook mee te maken dat ze dan mij niet uit mijn sessie konden schoppen op mijn PS4 op momenten dat zij bij mijn ex zijn.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3514
paveman wrote:Tijd voor een eigen account voor dochterlief dan...?
Ik heb kort geleden voor mijn kids ook een eigen account aangemaakt. Al heeft dat er ook mee te maken dat ze dan mij niet uit mijn sessie konden schoppen op mijn PS4 op momenten dat zij bij mijn ex zijn.
Misschien wel, al speelt ze zelden op haar eentje. Dacht er eerder aan van zodra we een PS5 aanschaffen. De 4 komt dan waarschijnlijk in de hobbykamer te staan en dan zou zou het naar de toekomst inderdaad wel eens kunnen gebeuren dat er simultaan gespeeld wordt :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

3515
Ik heb een klein jaar geleden geleerd dat je 7 jaar moet zijn om een account op PSN aan te kunnen maken. En ik dacht altijd dat je daardoor geen 16+ of 18+ games kon spelen, maar hij speelt vrolijk Uncharted :lol:
Dus blijkbaar moet je daarvoor echt nog de parental controls aanpassen maar mijn vriendin zit toch vaak mee te kijken want bij een Uncharted raakt hij makkelijk vast. Meestal speelt hij lego of crash bandicoot :)

Gelukkig heeft Sony enkele jaren ook een oplossing bedacht om van een subaccount opnieuw een master account te kunnen maken eens je 18 werd. Dat was vroeger echt klote voor sommige mensen. Waren ze 22 en moesten ze nog altijd via het account van mama/papa geld op hun account zetten :|
Image

Re: Pronken met je Platinums

3517
Sanity penguin wrote:#97: Teslagrad

Ooit gestart maar snel opgegeven. Even doorgezet nu. Beste leuke platformer maar meermaals gevloekt op enkele te verzamelen scrolls...

Image
Proficiat! :cool:
En het feit dat ik deze game nog herinner en dan vooral omdat er paar rotstukjes inzaten, geeft aan dat het inderdaad echt rotstukjes waren :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3518
Heb die met video guide gedaan. Was idd lastig en zeker die ene door dat lang stuk omhoog waar je die checkpoint niet mocht triggeren bovenaan omdat je scroll er anders soort van 'locked' was. Harde noot om te kraken, maar common onder hunters. Proficiat

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

3524
Review blijft wel overeind. Ik heb mij goed geamuseerd met het spel. De gimmick van te kunnen spelen met iedereen die je wenst verdwijnt wel wat op de achtergrond doorheen het spel vond ik voor mij persoonlijk gezien ik alles met 1 personage gedaan heb.
Uiteraard "dwingt" de game je te wisselen voor een resem trophies maar die zijn allemaal achteraf te bekomen.

Laatste paar trophies waren ook iets te veel verplichte verzamelwoede voor mij. Zoals in elke pub je gaan bezatten of alle posters in het spel bekladden. Maar dat is dan weer typisch Ubisoft. AC Valhalla is daarin nog wat erger zelfs :shhhh:
Image