Re: Pronken met je Platinums

3527
Mr.Wolf wrote:Proficiat allemaal!
Watch Dogs twijfelde ik nog over om te kopen op release, maar ik vond het 2e spel al een hele tegenvaller, en ik denk dat het wat voortborduurt op deze stijl!
Qua stijl verschil hij inderdaad niet zo heel veel van Watch Dog 2. Qua opzet beoogt deze nu eigenlijk wat iedereen verwacht had toen ze met het concept Watch Dogs op de proppen kwamen indertijd. Namelijk dat iedereen zijn eigen leven zou leiden en dat jij je kon inmengen in dit leven of zelfs besturen.

De peppy kleuren werden alleszins wel behouden vanuit WD2, alleen heb je nu geen echter protagonist meer en kan je spelen met wie je wil. Nu ja, computersysteem Bagley is er wel de hele rit bij, dus daar bouw je misschien de grootste band mee :D. Door de optie om van speler te wisselen, kom je vaak ook personages tegen die helemaal niet goed zijn in het hacken. Of dat een pluspunt is in dit type game is nog maar de vraag, maar afwisselend is het wel.

Wat ik wel miste, waren betere wapens of toch vuurwapens. Net als WD2 is Legions vooral gericht op stealth opties bij het uitschakelen van vijanden. Dat is echter niet altijd aan de orde en dan is het arsenaal wat beperkt. Je hebt een standaard pistool met daarnaast nog een shotgun, uzi en granaatwerper. Die laatste is veel te snel leeg en haast geen enkele vijand heeft dat type munitie bij zich. Gezien het geen shooter is, wil het soms al wel eens tegenzitten op gebied van reactiesnelheid en vooral herlaadtijd als je omringt wordt door meerderen. Op easy is er absoluut niks aan (je kan je bij wijze van spreken een halve minuut laten beschieten en dan nog zal de health regeneration zijn werk doen...), bij de hogere moeilijkheidsgraden worden sommige stukken hierdoor iets te pittig. Als je dan ook nog permadeath - als een personages sterft, kan je deze nooit meer gebruiken - inschakelt, moet je wel wat voorzichtig zijn.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3532
gamerke1992 wrote:Platinum 46: Assassin's Creed Valhalla

Image


Gehaald in 128 uur.

Ik vind het een zeer leuke game. Maar nu ben ik wel blij dat ik met een nieuwe game kan starten.
Nice! Staat ook mijn to do om af te werken. Heb er momenteel zo'n 85 uur in zitten, dus nog wel even te gaan :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

3533
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Platinum 46: Assassin's Creed Valhalla

Image


Gehaald in 128 uur.

Ik vind het een zeer leuke game. Maar nu ben ik wel blij dat ik met een nieuwe game kan starten.
Nice! Staat ook mijn to do om af te werken. Heb er momenteel zo'n 85 uur in zitten, dus nog wel even te gaan :D

Op zich allemaal wel leuk om te doen. Alleen zoals eerder al aangegeven door ShAmPi zijn er echt wel te veel collectibles.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3537
Kolm wrote:
Image


Platinum #265: Trover Saves The Universe

De beschrijving van de platinum trophy was ook wel leuk:
Platinum Trophy (Thanks for your money suckers)
Do everything. Now go preorder Trover 2, you little popsicle stick.
Ha, geweldig! net even wat over opgezocht en die ga ik mij ook wel aanschaffen denk ik :D
Van de medemaker van Rick en Morty :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3538
Ook even YT gameplay gekeken en wat een rare game is dat nog nooit van gehoord. Haha ja dat is wel vaker he Kolm maar ja kan ook niet anders als je al 265 plats hebt dat er soms wat vreemds bijzit Leuke omschrijving idd en waarheid. Proficiat

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image