Welke serie volg je momenteel?

1306
Mr.Wolf wrote:Seizoen 3 en 4 waren wel hoogtepunten vond ik! Ze hebben imo de fout gemaakt om de seizoenen te lang te maken! In seizoen 4 werd dit nog gemaskeerd door de 3 grote verhaallijnen die ze erin hadden gestopt waardoor elke aflevering even leuk was om te kijken. Maar vanaf seizoen 5 werd het voor mij zelfs echt saai! Bij seizoen 6 begon de interesse bij mij in deze serie dan ook helemaal weg te zakken...
Kan ik mij wel in vinden! Ik moet zeggen dat ze in seizoen 6 wel heel lang over de afloop van Kattegat hebben gedaan. Terwijl de strijd in Engeland, de tocht naar Ijsland, Groenland en Amerika weer heel erg gehaast aanvoelen.

Ook hebben ze er lang over gedaan om Ivar in Rusland een menselijke kant te laten ontwikkelen terwijl dit in de laatste afleveringen weer teniet werd gedaan. Wat willen de schrijvers nu?

Achja, niks is perfect. :p

Re: Welke serie volg je momenteel?

1307
Ik heb Vikings tot s04 (begin s05) gezien en boeide me nadien niet meer :D

Ondertussen

Supernatural uitgezien
5000/10 voor de hele reeks

Lupin
8.5/10 leuke serie (franstalig) wel nog maar 5 afleveringen uit. Stopt dus abrupt.
Ik ozu zeggen wacht eventjes tot het hele eerste seizoen er is?

Momenteel
The Americans
Gaan net aan S03 beginnen
Zeker niet slecht maar soms beetje verwarrend.
Serie is geschreven door een ex-CIA medewerker, en hij moet elk script eerst voorleggen aan de CIA vooraleer het goedgekeurd wordt :)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1310
En we zijn begonnen aan de eerste van fase 4 van de MCU: WandaVision. Had er zeer weinig van verwacht, maar de eerste aflevering heeft zeker en vast mijn interesse gewekt. Het lijkt op een sitcom van de jaren 60, maar toch lijkt er iets niet volledig pluis te zijn. Ben benieuwd hoe dit verder gaat!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1311
Mr.Wolf wrote:En we zijn begonnen aan de eerste van fase 4 van de MCU: WandaVision. Had er zeer weinig van verwacht, maar de eerste aflevering heeft zeker en vast mijn interesse gewekt. Het lijkt op een sitcom van de jaren 60, maar toch lijkt er iets niet volledig pluis te zijn. Ben benieuwd hoe dit verder gaat!
Stazt ook hoog op mijn lijstje maar ik wacht wel tot alle afleveringeb er zijn. Ik haat het om een week te moeten wachten :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1312
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:En we zijn begonnen aan de eerste van fase 4 van de MCU: WandaVision. Had er zeer weinig van verwacht, maar de eerste aflevering heeft zeker en vast mijn interesse gewekt. Het lijkt op een sitcom van de jaren 60, maar toch lijkt er iets niet volledig pluis te zijn. Ben benieuwd hoe dit verder gaat!
Stazt ook hoog op mijn lijstje maar ik wacht wel tot alle afleveringeb er zijn. Ik haat het om een week te moeten wachten :D
Begrijpelijk! Het is momenteel precies een love it or hate it serie aangezien er nogal weinig echt gebeurt in de eerste afleveringen waardoor het voor sommigen nogal saai is!

Het is niet direct een serie, maar ben toch wel erg hard Big Brother aan het volgen! Speelt ook een collega van onze pa mee waardoor het wel tof is om te zien.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1316
Mr.Wolf wrote:Ondertussen de 3e aflevering gezien van WandaVision! Man man man, ik hou er echt van! Lang geleden dat ik zo uitkijk naar hoe deze gaat vervolgen volgende week! Voelt aan als een frisse wind doorheen het MCU!
Ik heb er wat over opgezocht en het lijkt mij wel interessant :)
Ik moet toegeven dat ik niks van kennis heb van het MCU, is dat vereist om de serie te volgen?

Re: Welke serie volg je momenteel?

1317
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:Ondertussen de 3e aflevering gezien van WandaVision! Man man man, ik hou er echt van! Lang geleden dat ik zo uitkijk naar hoe deze gaat vervolgen volgende week! Voelt aan als een frisse wind doorheen het MCU!
Ik heb er wat over opgezocht en het lijkt mij wel interessant :)
Ik moet toegeven dat ik niks van kennis heb van het MCU, is dat vereist om de serie te volgen?
Min of meer... Je kan het ook gewoon op zichzelf kijken, maar dan mis je wel wat dingen geloof ik. Wanda en Vision zijn (zoals een stuk of 15 keer gezegd zijnde in de trailers) an unusual couple wat duidelijk wordt in de voorgaande films. In deze films gebeuren dan ook weer dingen die ervoor zorgen dat je je toch wat vragen stelt bij alles wat er gebeurt.
Vanaf aflevering 3 werd ook wat meer gerefereerd naar zaken die bv. gebeurd zijn in de Avengers films.
Ik kan je ook de MCU films alleen maar aanraden! Elke film is een spektakel om naar te kijken en het overkoepelende verhaal is ook prachtig om te volgen.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1318
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:Ondertussen de 3e aflevering gezien van WandaVision! Man man man, ik hou er echt van! Lang geleden dat ik zo uitkijk naar hoe deze gaat vervolgen volgende week! Voelt aan als een frisse wind doorheen het MCU!
Ik heb er wat over opgezocht en het lijkt mij wel interessant :)
Ik moet toegeven dat ik niks van kennis heb van het MCU, is dat vereist om de serie te volgen?
Min of meer... Je kan het ook gewoon op zichzelf kijken, maar dan mis je wel wat dingen geloof ik. Wanda en Vision zijn (zoals een stuk of 15 keer gezegd zijnde in de trailers) an unusual couple wat duidelijk wordt in de voorgaande films. In deze films gebeuren dan ook weer dingen die ervoor zorgen dat je je toch wat vragen stelt bij alles wat er gebeurt.
Vanaf aflevering 3 werd ook wat meer gerefereerd naar zaken die bv. gebeurd zijn in de Avengers films.
Ik kan je ook de MCU films alleen maar aanraden! Elke film is een spektakel om naar te kijken en het overkoepelende verhaal is ook prachtig om te volgen.
Via Disney+ heb je nu van die legends afleveringen ofzo?
Zijn eigenlijk gewoon fragmenten van de films aan elkaar geplakt maar zijn wel gericht op mensen die het MCU niet zo goed kennen, om zo toch mee te zijn met de serie.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1319
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:Ondertussen de 3e aflevering gezien van WandaVision! Man man man, ik hou er echt van! Lang geleden dat ik zo uitkijk naar hoe deze gaat vervolgen volgende week! Voelt aan als een frisse wind doorheen het MCU!
Ik heb er wat over opgezocht en het lijkt mij wel interessant :)
Ik moet toegeven dat ik niks van kennis heb van het MCU, is dat vereist om de serie te volgen?
Min of meer... Je kan het ook gewoon op zichzelf kijken, maar dan mis je wel wat dingen geloof ik. Wanda en Vision zijn (zoals een stuk of 15 keer gezegd zijnde in de trailers) an unusual couple wat duidelijk wordt in de voorgaande films. In deze films gebeuren dan ook weer dingen die ervoor zorgen dat je je toch wat vragen stelt bij alles wat er gebeurt.
Vanaf aflevering 3 werd ook wat meer gerefereerd naar zaken die bv. gebeurd zijn in de Avengers films.
Ik kan je ook de MCU films alleen maar aanraden! Elke film is een spektakel om naar te kijken en het overkoepelende verhaal is ook prachtig om te volgen.

Bwoh. De meeste mcu films trekken op elkaar. Visueel prachtig wel.
Maar eigenlijk als je naar verhaal kijkt heb je het wel gezien na enkele films.
Zelf herinner ik me wanda zelfs zo goed als niet meer.
Image