Re: Pronken met je Platinums

3559
NTGSruler wrote:Toevallig gisteren ook begonnen aan Maneater. Enig probleem met collectibles gehad?
Moet nog wat wennen aan de gameplay, maar op zich wel fun!
Eigenlijk geen enkel probleem gehad ermee! Ik had op het einde mijn sonar volledig geüpgrade zodat ik vlot alles kon vinden. Hier en daar vond ik er eentje niet, maar deze lag dan vaak ergens wat afgelegen (en er zijn mooie kaarten te vinden op google waar de collectibles opstaan! Qua bugs en dergelijke heb ik nergens last van gehad!
En ja, de gameplay vond ik ook niet zo makkelijk in het begin! Pas na enkele uren begon ik er echt comfortabel bij te worden :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

3560
@Sanity : vandaar mijn vraag :P Had gelezen dat soms trophies niet kwamen, of collectibles die niet geteld werden.. Maar met patch 1.05 zou het blijkbaar moeten verholpen zijn.

@Mr. Wolf: bedankt voor het antwoord! Zal kwestie van doorspelen zijn. Straks weer verder doen :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3563
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Maneater. De enige game die ik platinum heb ^^
Vond je het zo een leuke game dan? Want dan moet ik die ook eens opstarten
Image


In ieder geval, proficiat! :D
Zal ik in zijn plek antwoorden? Vroeg dat ook aan hem want hij is anti-plat minded.

Hij vond het super gaaf en grappig zeker in combinatie met een zwaar bier dus aanrader!
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

3565
#41 => Fallout 4
Image

Best nog wel een complexe! Je moest met verschillende save files werken voor de 3 eindes (en sommige van die walkthroughs liepen dan ook door elkaar). Ook het hebben van een settlement met 100% hapiness heb ik wat moeten cheaten, aangezien dit bijna onmogelijk is door gewoon te doen. Voor de collectibles heb ik wel een guide gebruikt, want anders was ik volgend jaar nog bezig :p Al bij al viel het nog wel best mee. Buiten de settlement zat er niks echt moeilijk tussen!
Stiekem voel ik me wel een beetje zoals het mannetje op de foto :p
Image
cron