Re: Pronken met je Platinums

3573
Zeker mooie afbeelding ja! Mag je ergens ook wel verwachten van dit type game natuurlijk, waar de Disney animaties ergens centraal staan.
Ik vind m zelf vooral mooi, omdat ik weet hoe lastig het is om de laatste optionele boss te verslaan ;) . En dat moest 3x voor de platinum ;). Met een van de karakters (Terra) is het hopen dat je mazzel hebt. Die heb ik daarom eerst gedaan. Na 2 uur proberen is het gelukt, vervolgens 1e poging van het volgende karakter (Aqua) klaar :O en laatste (Ventus) in 4/5 pogingen... kortom: het heeft geloond dat ik met de moeilijkste begon... :D
Image

Pronken met je Platinums

3574
Shadow of the Tomb Raider (nr 36)
Uiteindelijk best makkelijk. Enkel de deadly obsession trophy zorgde twee keer voor wat frustratie omdat je soms tot een uur opnieuw moest spelen wanneer je dood ging. Verder qua moeilijkheidsgraad stelt deze game niks voor. :p Maar wel een lekker en leuk spel nu we niet op vakantie kunnen!

Image


Als iemand nog een keer de DLC time attack en score attack trophies in coop wil proberen te halen, laat maar weten!
Last edited by FGras on 04 Feb 2021 22:13, edited 2 times in total.

Re: Pronken met je Platinums

3583
@NTGSruler: Account misbruik doe ik meestal met een ander account :lol:

Het is ook helemaal niet mogelijk om hiervan de platinum volledig in je eentje te halen of zelfs nog maar het verhaal door te komen. Er zijn stukken waar de ene moet rijden en de andere schieten. Stukken waar je allebei tegelijk moet rijden of een parcours moet lopen terwijl je iemand achtervolgt. En 1 trophy zou je echt kameleon ogen voor moeten hebben waarbij 1 oog gekoppeld is aan 1 hand/controller.

Verder was de game niet helemaal wat we hadden verwacht. Ik dacht dat het een relatief rustige co-op game zou zijn wat dus ook voor Sora ideaal zou zijn. Maar er zitten best veel QTE's in en ook snelle loop/rij/schiet stukken. Daar komt dan nog bij dat de knoppen die op het scherm verschijnen geel en doorzichtig zijn waardoor ze vaak in de achtergrond opgaan en je dus slecht ziet wat het precies moet zijn. Voor een driehoekje zie je dan een cirkel die geel omrand is maar verder doorzichtig en daarin staat dan een driehoekje dat ook geel omrand is maar verder doorzichtig. R2 zie je dan de gele omlijnijng van een R2 knop met daarin dan de tekst R2.

Het verhaal had wel zijn charmes gelukkig.

Dus uiteindelijk heb ik een beetje een dubbel gevoel bij deze game... :think:
Voor Sora was dit dus helemaal niet zijn ding :dizzy:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3584
Had gelezen dat dit met 2 controllers wel alleen zou gaan, maar ik ga daar geen extra voor kopen. Dus pech dat niemand anders zin heeft. Hier moet je doelbewust voor afspreken. Slim gezien want de game moet dan ook dubbel gekocht worden tenzij je thuis samen speelt en altijd naar elkaar komt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

3585
Als je de game niet hebt kan je wel de trial downloaden en dan iemand met de game joinen. Je krijgt dan wel geen trophies.
In lokale co-op of als je allebei de game hebt dan krijg je wel allebei de trophies.

Zoek even een video op van de trophy 'In sync' op en dan begrijp je waarom de platinum alleen niet mogelijk is. Je moet allebei tegelijkertijd een streak van minstens 20 halen.
Image