Re: Pronken met je Platinums

3587
NTGSruler wrote:Wow! Des te meer chapeau voor Sora dan. Sterk dat hij dit heeft volgehouden! :D
Dank je wel. :)
Het was een crime, hartkloppingen, kramp in mijn vingers en dan na . . . tig keer proberen eindelijk "in sync" met mijn partner. :jip:
Een deel was ook 'shooter' maar gelukkig speelde iemand mee die zich wel thuis voelt in shooters. :lol:
Kort en goed, mijn aandeel was naar mijn gevoel minimaal . . . :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

3593
Sora_Lizard wrote:Dank je wel. :)
Het was een crime, hartkloppingen, kramp in mijn vingers en dan na . . . tig keer proberen eindelijk "in sync" met mijn partner. :jip:
Een deel was ook 'shooter' maar gelukkig speelde iemand mee die zich wel thuis voelt in shooters. :lol:
Kort en goed, mijn aandeel was naar mijn gevoel minimaal . . . :silly:
Zo te lezen was jouw aandeel verhoudingsgewijs juist stukken groter zelfs... ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

3595
#99: Disney Pixar's Brave

Image


Even opgekuist nadat dochter zich ermee geamuseerd heeft. Best pittige bossfights op brave moeilijkheid :lol:
Nummer 100 zal wrs tearaway unfolded worden want ik kan mezelf er niet toe brengen uren/dagen aan een stuk AC Valhalla te spelen. Hoe goed ik het ook vind, die grind van collectables is echt wel stevig.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3596
Sanity penguin wrote:#99: Disney Pixar's Brave

Image


Even opgekuist nadat dochter zich ermee geamuseerd heeft. Best pittige bossfights op brave moeilijkheid :lol:
Nummer 100 zal wrs tearaway unfolded worden want ik kan mezelf er niet toe brengen uren/dagen aan een stuk AC Valhalla te spelen. Hoe goed ik het ook vind, die grind van collectables is echt wel stevig.
Ik heb die grind verspreid tijdens de story. En daardoor vond ik het doenbaar. Als ik bv in wessex zat voor het verhaal, deed in meteen ook alle collectibles daar. En zo voor alle gebieden.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3598
gamerke1992 wrote:Ik heb die grind verspreid tijdens de story. En daardoor vond ik het doenbaar. Als ik bv in wessex zat voor het verhaal, deed in meteen ook alle collectibles daar. En zo voor alle gebieden.
Dit probeer ik doorgaans ook te doen met grindy/eentonige dingen. Dan wordt het op het einde niet zo'n enorme sleur :)

Proficiat allemaal! :cool:

@NTGSruler: Weet je al wat 150 gaat worden?

Zelf ben ik aan het denken wat ik van trophy 14.000 moet maken... Sackboy, AC Valhalla, en nog vele andere mogelijkheden... Twijfels :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3599
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb die grind verspreid tijdens de story. En daardoor vond ik het doenbaar. Als ik bv in wessex zat voor het verhaal, deed in meteen ook alle collectibles daar. En zo voor alle gebieden.
Dit probeer ik doorgaans ook te doen met grindy/eentonige dingen. Dan wordt het op het einde niet zo'n enorme sleur :)

Proficiat allemaal! :cool:

@NTGSruler: Weet je al wat 150 gaat worden?

Zelf ben ik aan het denken wat ik van trophy 14.000 moet maken... Sackboy, AC Valhalla, en nog vele andere mogelijkheden... Twijfels :lol:
Ja, ik doe het ook wel zo, maar toch. Mooie landschappen ten spijt, de zoveelste stenen muur omknallen om een schat erachter te vinden wordt snel eentonig :D
Image