Re: Welke serie volg je momenteel?

1321
ShAmPi wrote:
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:Ondertussen de 3e aflevering gezien van WandaVision! Man man man, ik hou er echt van! Lang geleden dat ik zo uitkijk naar hoe deze gaat vervolgen volgende week! Voelt aan als een frisse wind doorheen het MCU!
Ik heb er wat over opgezocht en het lijkt mij wel interessant :)
Ik moet toegeven dat ik niks van kennis heb van het MCU, is dat vereist om de serie te volgen?
Min of meer... Je kan het ook gewoon op zichzelf kijken, maar dan mis je wel wat dingen geloof ik. Wanda en Vision zijn (zoals een stuk of 15 keer gezegd zijnde in de trailers) an unusual couple wat duidelijk wordt in de voorgaande films. In deze films gebeuren dan ook weer dingen die ervoor zorgen dat je je toch wat vragen stelt bij alles wat er gebeurt.
Vanaf aflevering 3 werd ook wat meer gerefereerd naar zaken die bv. gebeurd zijn in de Avengers films.
Ik kan je ook de MCU films alleen maar aanraden! Elke film is een spektakel om naar te kijken en het overkoepelende verhaal is ook prachtig om te volgen.

Bwoh. De meeste mcu films trekken op elkaar. Visueel prachtig wel.
Maar eigenlijk als je naar verhaal kijkt heb je het wel gezien na enkele films.
Zelf herinner ik me wanda zelfs zo goed als niet meer.
Het overkoepelende verhaal heb je nochtans niet mee na enkele films... Oké ja, het is vaak wel dezelfde formule dat deze films gebruiken, maar zo wordt er bv. gerefereerd naar Wanda's verleden. Als je dan een bepaalde film (Age of Ultron in dit geval) niet bekeken hebt, zal je misschien toch wel een keer fronsen. Maar zoals eerder gezegd kan je wss wel genieten van de serie, maar je zal er niet alle dingen uithalen of even goed begrijpen die je anders wel zou doen. Wanda en Vision zijn trouwens ook personages die beide pas helemaal aan het einde van fase 2 werden geïntroduceerd en daardoor niet zo heel veel screentime hebben gehad ;)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1323
TWD S10 8/10

Het blijft TWD met veel vertelling en uitmelking, maar verslavend. S11 komt er aangezien het eindigt met een cliffhanger.

Spycraft 7/10

Leuke en interessante docureeks.

The End of the F***ing World 8,5/10

Beter dan verwacht. Zag deze staan met korte episodes en 2 seizoenen. Even op IMDb gecheckt en blij dat ik deze gezien heb. Verslavend en te zien in één rit.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1324
RoyVdW wrote:TWD S10 8/10

Het blijft TWD met veel vertelling en uitmelking, maar verslavend. S11 komt er aangezien het eindigt met een cliffhanger.

Spycraft 7/10

Leuke en interessante docureeks.

The End of the F***ing World 8,5/10

Beter dan verwacht. Zag deze staan met korte episodes en 2 seizoenen. Even op IMDb gecheckt en blij dat ik deze gezien heb. Verslavend en te zien in één rit.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Seizoen 10 van TWD zal ook nog verlengd worden met een stuk of 6 afleveringen ofzo! Daarna komt er idd ook nog het 11e en laatste seizoen.
The End Of The Fucking World vond ik idd ook wel echt een heel aangename serie :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1326
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:TWD S10 8/10

Het blijft TWD met veel vertelling en uitmelking, maar verslavend. S11 komt er aangezien het eindigt met een cliffhanger.

Spycraft 7/10

Leuke en interessante docureeks.

The End of the F***ing World 8,5/10

Beter dan verwacht. Zag deze staan met korte episodes en 2 seizoenen. Even op IMDb gecheckt en blij dat ik deze gezien heb. Verslavend en te zien in één rit.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Seizoen 10 van TWD zal ook nog verlengd worden met een stuk of 6 afleveringen ofzo! Daarna komt er idd ook nog het 11e en laatste seizoen.
The End Of The Fucking World vond ik idd ook wel echt een heel aangename serie :p
Leuk! We zouden nog de beste vriendjes zijn samen Netflixen beide tevreden en smaken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1327
RoyVdW wrote:
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:TWD S10 8/10

Het blijft TWD met veel vertelling en uitmelking, maar verslavend. S11 komt er aangezien het eindigt met een cliffhanger.

Spycraft 7/10

Leuke en interessante docureeks.

The End of the F***ing World 8,5/10

Beter dan verwacht. Zag deze staan met korte episodes en 2 seizoenen. Even op IMDb gecheckt en blij dat ik deze gezien heb. Verslavend en te zien in één rit.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Seizoen 10 van TWD zal ook nog verlengd worden met een stuk of 6 afleveringen ofzo! Daarna komt er idd ook nog het 11e en laatste seizoen.
The End Of The Fucking World vond ik idd ook wel echt een heel aangename serie :p
Leuk! We zouden nog de beste vriendjes zijn samen Netflixen beide tevreden en smaken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Netflix en Chill :saint:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1330
Seizoen 7 en 8 waren in mijn ogen ook gewoon te lang gemaakt! Beter had geweest om hier 1 seizoen van te maken. Nu in seizoen 9 werd het voor mij weer heel spannend dankzij nieuwe slechterikken!

Wandavision kijk ik ook echt elke week naar uit! Vind dit de meest originele Marvel productie dat ze al hebben gemaakt!
Image