Re: Pronken met je Platinums

3631
FGras wrote:
Sanity penguin wrote:#101: Guacamelee!

Image
Oh lekker. Ik heb die op de PC gespeeld maar sommige boss fight zijn echt veel te moeilijk voor mij!
Met een controller hopelijk? Met een toetsenbord lijkt het mij helemaal onbegonnen werk.
Enige bossfight dat mij wat moeite opleverde was de Jaguar. Ik heb vooral gevloekt op het verzamelen van de orbs en hun bijhorende platform stukjes.
Image

Pronken met je Platinums

3632
Sanity penguin wrote:
Met een controller hopelijk? Met een toetsenbord lijkt het mij helemaal onbegonnen werk.
Enige bossfight dat mij wat moeite opleverde was de Jaguar. Ik heb vooral gevloekt op het verzamelen van de orbs en hun bijhorende platform stukjes.
Nope, met het toetsenbord. Geen idee of de controller makkelijker is. :D

Image


Days Gone

“One Percenter” voor een trophy die 5.2 procent van de mensen heeft :p
Last edited by FGras on 18 Mar 2021 11:06, edited 1 time in total.

Re: Pronken met je Platinums

3634
#103: Black Mirror

Image


Wat een gruwel van een spel. Doorgaans vind ik dit type games (point&click, mysterie) leuke tussendoortjes maar dit was werkelijk verschrikkelijk.
Flinterdun verhaal, een aaneenschakeling van laadtijden en idiote game mechanics die meer niet dan wel hun werk deden.

Vooral blij dat deze achter de rug is :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3638
Sanity penguin wrote:#103: Black Mirror

Image


Wat een gruwel van een spel. Doorgaans vind ik dit type games (point&click, mysterie) leuke tussendoortjes maar dit was werkelijk verschrikkelijk.
Flinterdun verhaal, een aaneenschakeling van laadtijden en idiote game mechanics die meer niet dan wel hun werk deden.

Vooral blij dat deze achter de rug is :lol:
Wat ik me dan altijd afvraag.
Waarom speel je hem dan uberhaupt uit? En ga je zelfs zo ver van er alles uit te halen om de plat te hebben? ^^
Image

Re: Pronken met je Platinums

3639
@Sanity:

Als je zonder guide start zoals mij wordt het moeilijk bij te houden wat je al hebt gedaan van collectibles en wat niet. Buiten de zielen ( alle grubs die zielen bevatten verzamelen, 592 dacht ik) en de verschillende hoofden met bijhorende acties ( 100 hoofden) wordt er ingame niet bijgehouden hoe of wat.

Door dat er "speciale abilities" later pas worden vrijgespeeld moet je dus gaan backtracken ( levels herspelen) om bepaalde hoofden, zielen, bonuslevels te gaan vrijspelen.

Elk hoofd moet je de actie ook doen =》 wordt in een level aangegeven door desbetreffend oplichtende hoofd. Soms moet je een verkregen hoofd enkele levels bijhouden vooraleer je het punt bereikt waar je de actie kan doen. Hier heb je echt een guide voor nodig, en pas mogelijk als je door de game hebt gespeeld.

Alle wooden shoe drops vrijspelen. In bijna alle levels zijn er poppetjes die bepaalde acties doen. Je moet deze allemaal gezien hebben. Guide gebruiken.

Hundredsparkles. Zijn sparkles die 100 kleine sparkles ineens geven. Sommige zijn zėėr moeilijk bereikbaar en zul je wat moeite voor moeten doen.

Belangrijk is dat eens je een collectible hebt verzameld, zeker de hundredsparkles en de wooden shoe drops, je doorspeeld tot volgende checkpoint. Anders wordt het niet geteld.

Is de game moeilijk kwestie gameplay of verhaal? Totaal niet. De collectibles zijn echter zėėr vervelend en hier gaat dan ook de meeste tijd gaan inzitten.
Je mag rekenen met een guide op minimum 40-50u.
Omdat ik meerdere keren gestopt en herbegonnen ben met de game heb ik zeker een uur of 60-75 In de game zitten.

Kwa verhaal is het echt wel een aanrader en een pareltje kwestie gameplay.

Als je voor platinum wil gaan, wees echter gewaarschuwd.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3640
@Ruler: damn, da's pittig ik heb al wat gameplay van enkele jaren geleden. Maar eigenlijk best volledig opnieuw dan.

@Shampi: Tja, ik wil hem dan inderdaad wel afwerken. Het zijn geen bugs die erin zitten (dan had ik er mss wel de brui aan gegeven). Gewoon gedateerde controls. En laadtijden die toch heel vervelend zijn. Bij dit soort spellen moet je heel veel backtracking doen, dus elke kamer die dan moet laden werkt op de zenuwen :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3641
@Sanity: vandaar dus: er is een reden waarom de platinum van Puppeteer Ulta Rare is :P

Eerlijk: de game is schitterend, maar de collectibles hebben het wat verpest voor mij. Je moet echt doorzetten ermee. Maar eerlijk is eerlijk, de game is een aanrader. Als je graag de platinum haalt is het een meer dan degelijke uitdaging, zonder dat je ergens geluk moet hebben of iets te moeilijk is kwa gameplay.
Volharding is de boodschap.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3642
Been awhile maar hier is mijn collectie platinums:
Platinum 317: Marvel's Spider-Man: Miles Morales
Image


Platinum 318: Werewolf: The Apocalypse - Earthblood
Image


Platinum 319: Glass Masquerade
Image


Platinum 320: Glass Masquerade 2: Illusions
Image


Platinum 321: Call of Duty Black Ops Cold War
Image


Platinum 322: WRC9
Image


Platinum 323 (trophy 20.000): Marvel's Avengers ( Omega Level Accomplishment)
Image


Platinum 324 (trophy 20.002): 9 Monkeys of Shaolin
Image




Donuts graag
Image