Re: PlayStation Plus

2131
Oddworld wisten we natuurlijk al, maar is voor mij maar 'meh'
Days Gone is natuurlijk een topgame, maar idd wat lame aangezien die al bij Now én de collection zit. De zombie games zijn niet echt mijn kopje thee, maar wss zal ik DG nog wel eens een kans geven.
Image

2135
3 games die ik nog niet heb, dat is al een wonder op zich :lol:
Al heb ik battlefield niet omdat het gewoon niet mijn ding is.
De andere twee zien er leuk uit maar ik denk dat Stranded Deep niet zomaar voor iedereen weggelegd zal zijn :)
Image

2138
NTGSruler wrote: 28 Apr 2021 19:57 Er is ook niet echt een guide voor Stranded Deep. Battlefield twijfel ik. DLC wordt blijkbaar zėėr weinig gespeeld. Wreckfest is nice op PS5.
Van wat ik zo gelezen had op fora zijn sommige dingen nogal een grind maar zou het niet echt moeilijk zijn :)
Image

2143
Leuke line-up, heb nog geen enkele. Wreckfest doet me wat terugdenken aan demolition derby van vroeger.
Al stel ik mijn enthousiasme best wat bij voordat ik het daadwerkelijk gespeeld heb. Ik denk daarbij bv. aan de remake van Carmageddon die op niks trok :D
Image

2144
Wreckfest doet mij ook nostalgisch terugdenken aan Demolition Derby, maar ik zal er maar niet zo enthousiast over zijn of het kan de verwachtingen toch niet waarmaken... :P
Jammer genoeg ben ik door mijn verhuis Days Gone vergeten downloaden vorige maand, net de game die ik het liefst van al wou spelen :( Ach ja, die staat toch op veel plaatsen goedkoop om nog eens te kopen.

2145
met0t0 wrote: 13 May 2021 22:01 Wreckfest doet mij ook nostalgisch terugdenken aan Demolition Derby, maar ik zal er maar niet zo enthousiast over zijn of het kan de verwachtingen toch niet waarmaken... :P
Jammer genoeg ben ik door mijn verhuis Days Gone vergeten downloaden vorige maand, net de game die ik het liefst van al wou spelen :( Ach ja, die staat toch op veel plaatsen goedkoop om nog eens te kopen.
Je had het ook via de PC store of de app kunnen doen ;(
Image