Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2176
NTGSruler wrote:PS Vita eens uitgespit:

* Alle DLC van Gravity Rush
* Alle DLC van Guacamelee
* Alle DLC van WipeOut 2048
Nog mooi op tijd voor het einde van de Vita PS Store :shh:
Gravity Rush vond ik fantastisch, maar ga de DLC waarschijnlijk niet meer kopen. Laat het maar weten mocht het toch echt de moeite zijn, of alleen nodig om de trophies op 100% te krijgen :P

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2178
@Met0t0: de moeite, dat weet ik niet. Ik koop de DLC omdat die anders binnenkort misschien voorgoed verloren gaan om aan te kopen.

Aan te raden games om misschien nog aan te schaffen op PS3?

Voorlopig twijfel ik over Killzone. Die is met trophies op PS3 gekomen, maar ik vond dit op PS2 toen echt een fantastische game.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2180
Dank je wel Kolm. Had al wat gezocht, maar de meeste zijn blockbusters die ik ofwel gespeeld heb, ofwel mij niets zeggen (rpg voornamelijk) ofwel geremastered zijn op PS4.

Heb mijn lijst PS3 games eens bekeken en veel DLC ga ik niet aanschaffen. Veel zaken zijn online trophies (CoD of Battlefield), en daar ga ik geen tijd meer insteken. Andere DLC heb ik de games niet meer van, of zou ik volledig opnieuw moeten spelen.

Ik denk dat ik mss nog Killzone koop en de rest zullen games zijn die ik nu nog in mijn backlog heb. Normaal hebben al die games geen DLC als ik goed gekeken heb. Behalve misschien Deus Ex Human Revolution, maar daar heb ik de director's cut van ( Alle DLC inbegrepen).

Ik heb nu geen tijd meer om het te bekijken (seffens de nacht op), maar wat met licenties van games? Zullen we die ook nog kunnen vernieuwen, of zullen we alles opnieuw moeten downloaden?
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2182
paveman wrote:
NTGSruler wrote:PS Vita eens uitgespit:

* Alle DLC van Gravity Rush
* Alle DLC van Guacamelee
* Alle DLC van WipeOut 2048
Guacamelee! FTW! :D
Heel leuk spel, al lijkt het mij nog moeilijker om te platten via Vita (klein scherm).
Ik heb Ghost of Tsushima aangeschaft via de sale. Had mij al lang genoeg ingehouden om deze te kopen :lol:
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2183
Sanity penguin wrote:
paveman wrote:
NTGSruler wrote:PS Vita eens uitgespit:

* Alle DLC van Gravity Rush
* Alle DLC van Guacamelee
* Alle DLC van WipeOut 2048
Guacamelee! FTW! :D
Heel leuk spel, al lijkt het mij nog moeilijker om te platten via Vita (klein scherm).
Ik heb Ghost of Tsushima aangeschaft via de sale. Had mij al lang genoeg ingehouden om deze te kopen :lol:
Om eerlijk te zijn vond ik dat een hele makkelijke platinum op ps vita :p
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2189
gamerke1992 wrote: 25 Jul 2021 00:03 En nu deze :p de access pass om de levels van hitman 1 en 2 in hitman 3 te kunnen spelen kostte 99 euro.

Nu heb ik deze Gold Edition gekocht voor 15 euro en heb ik dezelfde access pas kunnen unlocken :) Leuk dat ze dit toelaten en dat zelfs bij de ps5 versie.
Klopt! En voor hitman 1 krijg je geloof ik de deluxe content/versie in hitman 3 als je hitman 1 standard edition al had ofzo. Kan wel zijn dat je eerst hitman 1 moet downloaden om dan daar de content in hitman 2 te unlocken. En dat dan pas daarna ergens de hitman 1 pass voor hitman 3 beschikbaar is. Het is ehm... ingewikkeld :lol:
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2190
Kolm wrote: 25 Jul 2021 00:09
gamerke1992 wrote: 25 Jul 2021 00:03 En nu deze :p de access pass om de levels van hitman 1 en 2 in hitman 3 te kunnen spelen kostte 99 euro.

Nu heb ik deze Gold Edition gekocht voor 15 euro en heb ik dezelfde access pas kunnen unlocken :) Leuk dat ze dit toelaten en dat zelfs bij de ps5 versie.
Klopt! En voor hitman 1 krijg je geloof ik de deluxe content/versie in hitman 3 als je hitman 1 standard edition al had ofzo. Kan wel zijn dat je eerst hitman 1 moet downloaden om dan daar de content in hitman 2 te unlocken. En dat dan pas daarna ergens de hitman 1 pass voor hitman 3 beschikbaar is. Het is ehm... ingewikkeld :lol:
Dat is inderdaad exact hoe ik het heb moeten doen :p Ik heb toen even wat hulp gevraagd op reddit :lol:
Image