Re: Pronken met je Platinums

3667
Marty wrote:Nee heb de game al een tijdje en had hem maar even afgewerkt.
wist niet eens dat de trial ook trophies gaf (normaal is dat niet)



nog een laatste paar paaseieren
Dat was denk ik een bug, weet eigenlijk niet of dat ondertussen al volledig is opgelost :think:

Maar ja, de game heeft ondertussen ook DLC...
Image

Re: Pronken met je Platinums

3669
Proficiat allemaal weer met de verdiende digitale metalen!

#43 Control
Image

Weinig over te zeggen eigenlijk over deze platinum! Eigenlijk een heel makkelijke! Vond het leuk dat je niet alle collectibles moest verzamelen bij de collectible trophy! Op naar nummer 50!
Image

Re: Pronken met je Platinums

3673
Mr.Wolf wrote: 06 Apr 2021 15:21 #43 Control
Vond het leuk dat je niet alle collectibles moest verzamelen bij de collectible trophy!
Dat lijkt mij mooi meegenomen, maar ook sterk afhankelijk van welk soort collectibles het zijn. Als het er zijn die echt meer vertellen over het verhaal/de setting, dan ga ik daar met plezier naar op zoek als ik de game goed genoeg vind :smile:

Re: Pronken met je Platinums

3674
met0t0 wrote: 11 Apr 2021 18:28
Mr.Wolf wrote: 06 Apr 2021 15:21 #43 Control
Vond het leuk dat je niet alle collectibles moest verzamelen bij de collectible trophy!
Dat lijkt mij mooi meegenomen, maar ook sterk afhankelijk van welk soort collectibles het zijn. Als het er zijn die echt meer vertellen over het verhaal/de setting, dan ga ik daar met plezier naar op zoek als ik de game goed genoeg vind :smile:
Als er zoals bij AC2 vroeger de optie was om in-game kaarten te kopen waardoor de locaties verschijnen op je map, vind ik dit ook niet erg. Maar vaak (ook AC2 met de verzamel 100 veren) moet je gewoon een internet guide gebruiken, en dat vind ik wat jammer :p
Image
cron