Re: Pronken met je Platinums

3684
NTGSruler wrote: 14 Apr 2021 16:46 Je bedoelt de verschillende namen bij de verschillende postcounts.. En Marty heeft nu de naam "will post for food"..
Nu het raadsel is opgelost en bekend gemaakt kan ik er wel het volgende over zeggen:

Marty is niet de eerste die deze titel draagt, niet alleen op PXtR want we hadden deze titel ook al op Pure en OPM. Maar Marty draagt hem met ere en heeft er zelf een ludieke invulling aan gegeven. :cool:

Applaus voor Marty! :lol: :hi5:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

3685
haha, hoop alleen dat ik snel naar een andere naam ga :lol:

Platinum 330: Subnautica
Image

Wel handig dat je nu met de nieuwe ps5 update kunt selecteren van welke trophies je een screenshot/filmpje kan maken.
Blijkbaar werkt alleen filmpje dan nog niet (of het kan niet gelijktijdig)



een paar forelletjes graag
Image

Re: Pronken met je Platinums

3687
NTGSruler wrote: 14 Apr 2021 19:32 @Marty: de postcount wanneer je van "will post for food" overgaat naar een nieuwe is nog niet bekend. Dus goed in de gaten houden!

Hoe doe jij dat toch zo snel? Subnautica is niet meteen de snelste platinum game..

Ik dacht dat Subnautica wel een leuke game zou zijn maar viel erg tegen. Had al 1 trophy gehaald en zag dat er een developer tool inzit.
Dan is ie in een half uur tot uur te behalen. Dat is wat ik dus ook gedaan heb :lol:



Laten we eens gek doen, 1 zak pepernoten graag
Image

Re: Pronken met je Platinums

3689
Nee Marty? Heb overal goede commentaren gelezen over Subnautica. Toch als je coop speelt. Had deze gedownload aangezien het een trophy hunter game is op die manier en zou deze dan ook zo willen halen haha dan zal die wel meevallen zolang niks glitched.

Ik ben al will post for food geweest maar was maar enkele posts?? Ik heb er geen aanvulling aan gegeven zoals meneer Marty.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk


Image
cron