Re: Final Fantasy VII Remake
106Nja, ni echt vast denk ik, maar moet eens kijken wat ik mis deed. Is allemaal te lang geleden. Na Corel Prison als je met Barret alleen tegen Dyne moet.
Heb volgens mij die materia niet.paveman wrote: 13 Apr 2021 14:39 Ah, ja dat was wel een wat pittiger gevecht, geloof ik. Volgens mij is de 'key' vooral geduldig blijven: tijdig blijven healen. Kon je ook niet Chakra magic gebruiken om te healen zonder MP te hoeven gebruiken?
Ik heb natuurlijk geen idee hoe de yuffie dlc gaat eindigen maar ik dacht gelezen te hebben dat FF7 Remake PART 2 verder gaat waar de dlc is geëindigdpaveman wrote: 16 May 2021 12:50 Ja, gaaf he? De Yuffie DLC ziet er ook leuk uit, al is het duidelijk een zijverhaal. Al helemaal aangezien Yuffie de groep helemaal nog niet in Midgar ontmoet natuurlijk (tenminste... in het origineel dan), al steken ze wat mij betreft liever de tijd in het tweede deel van de Remake!
Makes you wonder...Marty wrote: 16 May 2021 20:07Ik heb natuurlijk geen idee hoe de yuffie dlc gaat eindigen maar ik dacht gelezen te hebben dat FF7 Remake PART 2 verder gaat waar de dlc is geëindigdpaveman wrote: 16 May 2021 12:50 Ja, gaaf he? De Yuffie DLC ziet er ook leuk uit, al is het duidelijk een zijverhaal. Al helemaal aangezien Yuffie de groep helemaal nog niet in Midgar ontmoet natuurlijk (tenminste... in het origineel dan), al steken ze wat mij betreft liever de tijd in het tweede deel van de Remake!
Return to “Role playing games”