Re: Je nieuwste trophies

529
Thanks Zenmaster.
Ik begin te vermoeden dat er een probleem is met mijn disc. Chapter IX laad ook niet in story mode via chapter select.
Als ik de game nu digitaal aanschaf, kan ik dan mijn rockstar pass gebruiken om de DLC te downloaden?
Als ik misschien die NYMHC playthrough nog wil proberen zal de game op zijn minst de levels juist moeten laden. En ik zie het al gebeuren dat in in chapter IX kom in NYMHC en betreffend level niet geladen wordt..
Image

Re: Je nieuwste trophies

530
Stevig doorzettingsvermogen, goed bezig! :cool:
Ik herinner mij van Max Payne 3 helaas ook alleen nog maar de technische problemen... Zo vaak tegengekomen dat er niks wou laden dat ik het bijna had opgegeven. Heel jammer, want het was wel een goede game, maar daar weet ik niet veel meer van... :q:

Re: Je nieuwste trophies

532
Challenge mode gedaan in Max Payne 3.

Image


Dus: ik had nog eens mijn disc bekeken en proberen schoon te maken. Hoe of wat weet ik niet, maar er zat vuil op de disc in de vorm van 2 krassen. Voorzichtig heb ik er dat af gekregen met het resultaat dat de disc terug perfect werkt.

Ik ben eigenlijk terug "in to" the game. Verrassend hoe ik mij nog goed herinner waar het merendeel van de painkillers zijn. De NYMHC playthrough zou ik eigenlijk nogmaals moeten proberen ( difficulty medium, tijdsgebonden, no deaths = zėėr moeilijk). Ik ga eerst wel nog eens bepaalde levels herspelen, tips and tricks bekijken voor die mode, painkillers locaties terug leren...
De platinum is niet voor niets ultra rare. Waarschijnlijk haal ik het toch niet, maar kom. Deze komt voorlopig in het lijstje van 1 trophy verwijderd van platinum. Top Spin 4, Battlefield Bad Company, Gran Turismo 5, Max Payne 3 = allemaal games met die ene onbereikbare uitdaging...
Image

Re: Je nieuwste trophies

536
NTGSruler wrote: 20 Apr 2021 22:43 Hehe hm geen idee als ik daar nog tijd in wil steken eerlijk gezegd. Ik moet vooruit met die backlog :D
Voor de laatste moet je wel iets over hebben natuurlijk :P

Ik had het idee dat het niet zo heel veel meer was? Enkel die X aantal personen op je spawnen? :think:
Image

Re: Je nieuwste trophies

539
Ik denk dat ik hier al eens op geantwoord heb. Het gaat niet om hoeveel awards nog. Het gaat om welke awards. 53 kills ofzo zonder doodgaan in één game, 15 kills met granaten in één game, 50 road kills met boten!?!, 4 road kills met helikopter... Moet allemaal geboost worden. Alleen is de community ééntje van spelers nu die al meer dan 10 jaar! dezelfde game spelen.
Image
cron