Geen idee hoe lang PlayStation Plus Collection blijft bestaan, maar bij aankoop van een PS5 kun je Days Gone daar gratis downloaden.met0t0 wrote: 13 May 2021 22:01 Wreckfest doet mij ook nostalgisch terugdenken aan Demolition Derby, maar ik zal er maar niet zo enthousiast over zijn of het kan de verwachtingen toch niet waarmaken...
Jammer genoeg ben ik door mijn verhuis Days Gone vergeten downloaden vorige maand, net de game die ik het liefst van al wou spelen Ach ja, die staat toch op veel plaatsen goedkoop om nog eens te kopen.
Re: PlayStation Plus
2147Ik haal de PS+ games altijd binnen via de PS App, maar gewoon niet aan gedacht tijdens de verhuis
Misschien dat hij nog beschikbaar zou zijn als ik ooit een PS5 heb, zoals NTGSruler zegt.
2149Yush kwas erop aant wachten Mr. Marty. Goed bezig! Niets dat me interesseert.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2150Star wars squadrons is wel leuk met VR. Maar die had ik dus al. De rest lijkt mij op het eerste zicht niet mijn ding.
2155Ehm... misschien dat operation tango iets is?
Virtua fighter heb ik al is op PS3 gedaan maar eigenlijk omdat het een vrij makkelijke game was toendertijd. Een typische: Leuk voor een avondje ofzo.
En squadrons met online gedoe, laat maar zitten...
Echt warm word ik dus ook nog niet van deze update
Virtua fighter heb ik al is op PS3 gedaan maar eigenlijk omdat het een vrij makkelijke game was toendertijd. Een typische: Leuk voor een avondje ofzo.
2156Algemene samenvatting: crappy month. Hehe. Komaan Sony stel ons niet teleur!! Gelukkig nog bijna onbeperkte backlog.
2157Zelfde gedacht hier over Squadrons!Kolm wrote: 27 May 2021 15:28 Ehm... misschien dat operation tango iets is?
2158Oeh, Star Wars
Stom dat Squadrons online is, maar ik wil het zeker eens spelen
Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk
Stom dat Squadrons online is, maar ik wil het zeker eens spelen
Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk
2159Squadrons is toch niet enkel online? Er is een multiplayer, dat is waar. Maar ik speelde enkel de story.
2160Er is inderdaad een story. Maar ik denk dat Kolm doelde op online trophies