Re: Je nieuwste trophies

541
NTGSruler wrote: Ik denk dat ik hier al eens op geantwoord heb. Het gaat niet om hoeveel awards nog. Het gaat om welke awards. 53 kills ofzo zonder doodgaan in één game, 15 kills met granaten in één game, 50 road kills met boten!?!, 4 road kills met helikopter... Moet allemaal geboost worden. Alleen is de community ééntje van spelers nu die al meer dan 10 jaar! dezelfde game spelen.
Ik bedoelde eerder: In hoeverre heb je daar al wat van of moet je echt nog alles van die moeilijke dingen. Maar klinkt alsof je dus nog bijna alles moet van de lastige dingen.

Ik denk dat daarom die discord server de enige manier is om het nog te halen. Het is dan wel boosten maar 'legit' lijkt het me nagenoeg onmogelijk inderdaad. En in zo'n server ga je misschien genoeg mensen vinden om een lobby min of meer vol te krijgen.

Had je trouwens nog de reacties gezien op die thread bij Dungeon Hunter alliance voor de 4-player trophy?
paveman wrote: 28 Apr 2021 13:25 Er staat een behoorlijk flinke boosting sessie gepland voor 5 mei... zou die nog soelaas kunnen bieden misschien?
Dat is de sessie waar ik naar verwees. Deze sessie wordt steeds opgeschoven om zo zichtbaar te blijven, maar eigenlijk is het een soort link naar een discord server waar het dan echt in geregeld wordt.
Image

Re: Je nieuwste trophies

543
NTGSruler wrote: 28 Apr 2021 22:25 Paveman: elke week is er een boosting session voor deze game. Het is gewoon zėėr zėėr moeilijk dit te coördineren met randoms.
Ik durf niet eens zeker zeggen dat ze dit echt elke week op hetzelfde moment doen. Lijkt me meer dat ze op die manier proberen hun discord server in the picture te houden en zo steeds nieuw bloed aan proberen te trekken om hun boost sessies in die server gaande te houden. Hetzelfde gebeurde ook al iets voor TLOU1 iets voor de PS3 shutdown werd aangekondigd en ook met een U2/U3 server toen de shutdown al was aangekondigd.

Je zou de server moeten joinen om te zien hoe het er precies aan toe gaat in de server en hoe actief het is :)


Zelf eindelijk deze trophy gehaald in Coconut Dodge Revitalised:
Image
Crabtastic!
Complete Maze 29

Het is wel moeilijker dan de beschrijving doet vermoeden: Je moet in maze master mode het level completen wat betekent dat je de score voor dat level moet halen. In dit geval betekende dat elk muntje/diamant verzamelen zonder een coconut te raken... Met de joystick lukte het 2 keer bijna met 1-2 coins gemist maar het is heel lastig om die joysticks nauwkeurig te krijgen. Uiteindelijk is het met de pijltjes gelukt maar je moet ze zo kort induwen dat de vita ze soms toch net te lang registreerde en het dus faalde.

Ik was deze game 1-2 weken geleden opnieuw gestart om is te kijken hoever ik kwam nadat ik hem in 2013 een tijdje had gespeeld. Voor het eerst ooit was ik tot aan level 30 gekomen en daarmee dus ook level 29 unlockt in maze master. Nu moet ik nog level 30 bereiken zonder geraakt te worden :think:
Beste tot nu toe afgelopen dagen was level 20 voor het eerst geraakt worden en dan in level 28 nog is... Elke level duurt 1 minuut dus zo'n run duurt een halfuur.
Image

Re: Je nieuwste trophies

545
:Tg: United we stand ( finish the game in 4 player co op) in Dungeon Hunter Alliance (Vita)

Image



:Tg: Killer instinct ( defeat the Dark Fairy with no damage)

Image



Oef! Normaal zou ik nu geen online trophies meer hebben op de Vita.
Voor de game zelf moet ik wel nog 3 playthrough doen, maar dat kan ik nu lekker rustig doen. Heb de game moeten prioritair stellen omdat ik eindelijk spelers had gevonden die konden helpen.
Alles van de eerste keer gelukt, zėėr vlot.

Terug een potentiële platinum gered :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

550
Goed bezig, Zenmaster! :lach:
Ik zou er nu vrees ik de frustraties niet meer voor over hebben :P Ik heb enorm van Metal Gear Solid genoten en veel uit de games gehaald, alleen jammer dat er toen nog geen trophies waren :L:

De trophy-afbeeldingen worden ook groter naargelang de moeilijkheid? :lol:

Re: Je nieuwste trophies

551
^🤣 lol. Ja, als ik niet zo een fan was zou ik er niet meer aan beginnen. Ben nu ook aan het twijfelen over MGS2 platinum. Het laatste is eigenlijk het moeilijkste. Die van MGS3 is stukken makkelijker. Duurt alleen langer.

Thx guys. 👊🏻

Vandaag nog twee zilveren erbij:
Image
Dressed to the Nines

en
Image
Best in the Business

Die laatste kwam eigenlijk vanzelf, moest er nog 1 gevecht voor doen, maar die zat in de to do list van de eerste trophy. Die veel omslachtiger was. 😝
Last edited by zenmaster on 06 Jun 2021 11:11, edited 1 time in total.
Image

Re: Je nieuwste trophies

553
Image

Grand Theft Auto V
Elitist
GTA Online: Complete all 3 Elite Challenges in The Doomsday Heist.

Afgelopen woensdag wilde de elite challenge van de laatste act nog niet lukken en vandaag lukte het van de eerste keer :lol:

Nu de mastermind challenge nog :q:
Image

Re: Je nieuwste trophies

555
NTGSruler wrote: 22 May 2021 08:52 Mooi! :) Nog wel een lange weg te gaan maar ik zie dat lukken!
Zeker nog een lange weg! We hebben nu in totaal 2 keer de hele heist van begin tot einde gedaan: 1 keer rustig, 1 keer voor elite. En voor mastermind moet dat dus nog is minstens 3 keer...

En dan hebben we geluk gehad dat de eerste keer dat we een finale effectief uitspeelden voor de elite challenge, dat we telkens de challenge ook hadden gehaald. Bij de laatste finale had ik schrik voor de 150 headshots omdat ik het hacken deed en er misschien 12-15 had, bleek dat we er 207 ofzo hadden :lol:

In de laatste act moet je 4 random hacks doen en 1 keer hadden we een hele goeie run, maar kreeg ik 2 hacks die 3 en 4 minuten duren en niet sneller konden. Dan wordt 30min plots heel weinig en hebben we dus vroegtijdig moeten afbreken :P
Image
cron