Re: Pronken met je Platinums

3752
met0t0 wrote: 08 Jun 2021 21:51 Wow, da's pas volhouden! :cool:
Ik zou graag binnenkort met Fallout 4 beginnen, benieuwd hoe lang ik daarmee bezig zou zijn :gosh:
Uiteindelijk zal het richting de 200u geweest zijn, misschien zelfs meer.
Ik had er gerust nog veel meer uren in kunnen steken want ik had nog een hoop quests open staan. Maar... alles wat niet nodig was voor trophies heb ik niet gedaan met wat uitzonderingen die veel xp gaven zodat ik level 30 kon worden voor het einde van het verhaal (geen post game). En de reden was enkel en alleen omdat mijn savefile anders mogelijk te groot werd waardoor de game onspeelbaar zou worden. Daarom ook dat ik voor de laatste 3 DLC's telkens mijn savefile ging herladen van net voor de splitsing van de verschillende eindes. En dan waren alle facties ook nog blij mij te zien, als je 1-2 missies verder gaat dan is er minstens eentje die je niet leuk meer vindt :P

Voor Fallout 4 komen de guides op 110u uit voor 100% trophies. Maar bij dit soort games is dat in de praktijk altijd veel meer :lol:
Ik vraag me wel af of Fallout 4 ook nog dit probleem van savefiles heeft. Op PS4 werken saves toch wat anders dus ik hoop van niet...
Image

Re: Pronken met je Platinums

3756
Alle ps4 games die een upgrade krijgen naar een ps5 versie hebben altijd een aparte lijst. Op een of andere manier kunnen ze dat niet combineren ofzo. En ja de upgrade is gratis, en auto pop trophies als je je ps4 platinum save upload.




wat oranje snacks graag
Image

Re: Pronken met je Platinums

3759
Marty wrote: 13 Jun 2021 21:50 Alle ps4 games die een upgrade krijgen naar een ps5 versie hebben altijd een aparte lijst. Op een of andere manier kunnen ze dat niet combineren ofzo. En ja de upgrade is gratis, en auto pop trophies als je je ps4 platinum save upload.
Interessant om te weten, ik zag Jedi Fallen Order ook net voor PS5 te koop staan. Als ik terug tijd heb om te gamen, is Jedi Fallen Order de game waar ik onmiddellijk mee verder ga voor de platinum, fantastische game :)

Re: Pronken met je Platinums

3760
RoyVdW wrote: 19 Jun 2021 22:17 Nu al wow gast! En en? Leuk zkr?
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Vermakelijke game. Wel problemen met de "weapon wheel" dat ie niet de gun pakt die ik selecteer. De ps5 geeft aan dat ik er 16 uur over gedaan heb. Heeft soms wel gewoon aangestaan zonder dat ik speelde


Platinum 345: Terminator Resistance Enhanced
Image


Toen ik de game uitgespeeld had had ik wel even waar is mijn platinum trophy :think: .
Hebben ze in de ps5 versie 2 extra trophies in gestopt voor de dlc mode (die de ps4 versie niet heeft) :lol:



2 Chocolade donuts graag
Image

Re: Pronken met je Platinums

3761
Image

Platinum #278: Ratchet & Clank: Rift Apart

Enige 'probleem' dat ik had met het weapon wheel is dat de pijltjes geen wapen selecteren maar zegt onder welk pijltje in de quick select, het geselecteerde wapen moet komen. Dat heeft even geduurd voor dat uit mijn systeem was. Anderzijds was ik wel blij met de quick select mogelijkheid want alleen snel kunnen switchen tussen huidig en vorig wapen is in een game als deze toch niet voldoende. Nu had je en dat snel wisselen en de quick select.
Image