Ik ben wel heel blij met Star Wars Squadrons!
Zeker niet voor de multiplayer, wel voor het gevoel van met die iconische schepen te vliegen
PlayStation Plus
2163Ik kan mij zover wel vermaken met Wreckfest van ik geloof vorige maand? Sommige levels van het spel doen mij denken aan Motorstorm. Goeie oude tijd.
Ook Enter the Gungeon vind ik wel leuk. Al is het nogal wat puzzelen om verder te komen in het spel zonder dood te gaan.
Operation Tango lijkt mij ook wel leuk maar ik zoek nog een tweede speler.
Ook Enter the Gungeon vind ik wel leuk. Al is het nogal wat puzzelen om verder te komen in het spel zonder dood te gaan.
Operation Tango lijkt mij ook wel leuk maar ik zoek nog een tweede speler.
Re: PlayStation Plus
2164Toch maar snel binnengehaald, dan kan ik na Jedi: Fallen Order onmiddellijk verder met een nieuwe Star Wars-game
2165Ik ga het hier even neerzetten.
Ik zou eventueel Battlefield 1 willen downloaden op PS5 van de Plus Collection. Ik vermoed dat het enkel de base game is dat we krijgen zonder DLC? Ik las dat er sommigen daarna de DLC niet konden downloaden of aanschaffen. Ik denk dat het een season pass is of zoiets voor alle DLC? Iemand ervaring hiermee op PS5? Wordt de game trouwens veel gespeeld op PS5? Op PS4 zijn sommige DLC trophies moeilijk te halen wegens de lage playercount.
Ik zou eventueel Battlefield 1 willen downloaden op PS5 van de Plus Collection. Ik vermoed dat het enkel de base game is dat we krijgen zonder DLC? Ik las dat er sommigen daarna de DLC niet konden downloaden of aanschaffen. Ik denk dat het een season pass is of zoiets voor alle DLC? Iemand ervaring hiermee op PS5? Wordt de game trouwens veel gespeeld op PS5? Op PS4 zijn sommige DLC trophies moeilijk te halen wegens de lage playercount.
2166Battlefield 1 heeft inderdaad een Premium Pass voor de dlc pakketten. Battlefield 1 op ps5 blijft natuurlijk de ps4 versie. Dus playerbase blijft het zelfde. Als dat al laag is blijven de trophies even lastig te behalen
Zalm Lasagne graag
Zalm Lasagne graag
2167Hey bedankt voor het antwoord Marty! Meh jammer eigenlijk. Het ziet er geweldig uit in 4k.
2169Ik heb de PS4 versie van A Plague Tale al, mooi om de PS5 versie ook te krijgen (weet niet of het anders ook een gratis upgrade was geweest)! De rest is niet mijn kopje thee
2170Ik deel die mening.paveman wrote:Ik heb de PS4 versie van A Plague Tale al, mooi om de PS5 versie ook te krijgen (weet niet of het anders ook een gratis upgrade was geweest)! De rest is niet mijn kopje thee
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2172A plague tale innocence ben ik wel tevreden mee.
Had liever de vorige "leak" van games gekregen waarbij ook WRC9 zat.
Had liever de vorige "leak" van games gekregen waarbij ook WRC9 zat.
2173Idem als de rest: A plague tale lijkt wel goed. Blijkbaar een sterk verhaal.
De rest zal parkeren worden in de bibliotheek tot het einde der tijden
2174Mooi omschreven, zal hier ook zo zijnSanity penguin wrote: 01 Jul 2021 11:27 Idem als de rest: A plague tale lijkt wel goed. Blijkbaar een sterk verhaal.
2175Die plague game heb ik altijd al wel willen hebben. Cod Black Ops 4 heeft geen campaign, dus ga ik wss niet doen. Misschien wel is effe voor de zombies. En dan dat vecht spel... nja...