PlayStation Plus

2163
Ik kan mij zover wel vermaken met Wreckfest van ik geloof vorige maand? Sommige levels van het spel doen mij denken aan Motorstorm. Goeie oude tijd.

Ook Enter the Gungeon vind ik wel leuk. Al is het nogal wat puzzelen om verder te komen in het spel zonder dood te gaan.

Operation Tango lijkt mij ook wel leuk maar ik zoek nog een tweede speler. :D

Re: PlayStation Plus

2165
Ik ga het hier even neerzetten.

Ik zou eventueel Battlefield 1 willen downloaden op PS5 van de Plus Collection. Ik vermoed dat het enkel de base game is dat we krijgen zonder DLC? Ik las dat er sommigen daarna de DLC niet konden downloaden of aanschaffen. Ik denk dat het een season pass is of zoiets voor alle DLC? Iemand ervaring hiermee op PS5? Wordt de game trouwens veel gespeeld op PS5? Op PS4 zijn sommige DLC trophies moeilijk te halen wegens de lage playercount.
Image

2166
Battlefield 1 heeft inderdaad een Premium Pass voor de dlc pakketten. Battlefield 1 op ps5 blijft natuurlijk de ps4 versie. Dus playerbase blijft het zelfde. Als dat al laag is blijven de trophies even lastig te behalen

Zalm Lasagne graag
Image

2170
paveman wrote:Ik heb de PS4 versie van A Plague Tale al, mooi om de PS5 versie ook te krijgen (weet niet of het anders ook een gratis upgrade was geweest)! De rest is niet mijn kopje thee
Ik deel die mening.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Image