Re: PlayStation Plus
2177Als je de game vandaag al moest gaan spelen: Blijkbaar staan de trophies nog niet op PSN. Dus ze poppen wel maar je zou ze op de PS5 niet zien en na syncen dus ook niet op PSNP. Maar... no worries, je hebt ze wel gewoon! Is een kwestie van geduld hebben tot ze ook op de PSN servers bekend zijn
Als je de PS5 disconnect van internet kan je ze wel zien, is net zoals op PS4
2179Goed om te weten, dan zal hij bij mij waarschijnlijk ook gewoon in de lijst blijven staan...
2180Sony heeft per ongeluk de games voor augustus gepost op hun website.
https://www.pushsquare.com/news/2021/07 ... ed_by_sony
Hunter Arena was al geweten (PS5)
Plants vs Zombies game
Tennis World Tour 2.
Die laatste heb ik persoonlijk wel enorm zin in. Als er iemand zin heeft deze te doen, laat maar weten.
https://www.pushsquare.com/news/2021/07 ... ed_by_sony
Hunter Arena was al geweten (PS5)
Plants vs Zombies game
Tennis World Tour 2.
Die laatste heb ik persoonlijk wel enorm zin in. Als er iemand zin heeft deze te doen, laat maar weten.
2181Is me allemaal nietszeggend nog genoeg andere koek
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2182Dus...
Battle Royale
Planten en zombies... kan leuk zijn als het zoals de oude games is (moet ik opzoeken), platinum is 150u... dat in een plantjes game?
Tennis... gaat em ook niet worden
Augustus is dus niet voor mij weg gelegd maar nog genoeg andere games gelukkig
@NTGSruler: Eventueel wil ik wel op mijn andere account helpen met tennis als het geen enorme online grind is
Battle Royale
Planten en zombies... kan leuk zijn als het zoals de oude games is (moet ik opzoeken), platinum is 150u... dat in een plantjes game?
Tennis... gaat em ook niet worden
Augustus is dus niet voor mij weg gelegd maar nog genoeg andere games gelukkig
@NTGSruler: Eventueel wil ik wel op mijn andere account helpen met tennis als het geen enorme online grind is
2184Hey Kolm: Blij je te horen. Alweer veels te lang geleden. Zo diep in GTA V verzonken?
Er zitten zoals ik het zie 2 online trophies in die niet te boosten zijn...
Rest lijkt mij singleplayer stuff. Best wel tevreden, al paar keer in sale geweest en steeds getwijfeld.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Sniper Elite 4 krijgt een gratis PS5 update (4k en 60gps/ook voor de PS+ versie), dus die staat binnenkort op het lijstje. Moet wel even bekijken =》 plat 150 wordt TLOU Remastered als vooropgesteld. F1 wordt hopelijk 148 en dan mss Sniper Elite 4 als 149 of dan na TLOU... A Way Out ging ik als het lukte met Paveman doen wegens een kortere game voor TLOU... Moest je hier zin in hebben, altijd welkom Maar ik hou je wel op de hoogte.
Rest lijkt mij singleplayer stuff. Best wel tevreden, al paar keer in sale geweest en steeds getwijfeld.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Sniper Elite 4 krijgt een gratis PS5 update (4k en 60gps/ook voor de PS+ versie), dus die staat binnenkort op het lijstje. Moet wel even bekijken =》 plat 150 wordt TLOU Remastered als vooropgesteld. F1 wordt hopelijk 148 en dan mss Sniper Elite 4 als 149 of dan na TLOU... A Way Out ging ik als het lukte met Paveman doen wegens een kortere game voor TLOU... Moest je hier zin in hebben, altijd welkom Maar ik hou je wel op de hoogte.
2185@NTGS; Ik heb vorige wk al eens gereageerd dat ik u ook wel wil helpen met A Way Out. Vond die game wel leuk en weet alle trophy locaties nog vanbuiten. Zou eens leuk zijn om met iemand van het forum/onbekende te spelen Maar ik heb hem al gespeeld weet niet of dat bij Paveman zo is. TLOU heb ik ook nog staan, dus die online grind heeft me altijd tegengehouden aangezien ik de plat al op PS3 heb.
2186@Roy: bedankt voor het aanbod! Ik ben het nog even aan het bekijken hoe en wanneer. Even bezig met nog wat andere games momenteel!
2187@Roy: ik heb m kort geleden met maat van me old school couch co op gedaan . Het maakt mij niet uit, zo lang Ruler m maar kan spelen. Je kan het om mij ook afwisselen zoals het t beste uitkomt Ruler!
2188Hehe aanbod van helpers genoeg dus! Ga proberen niet te lang ermee te wachten, gewoon even kijken wanneer het mij en de andere best past,
2189Niet echt, het loopt allemaal wat minder op het ogenblik. Als ik aan 30-60min Max Payne op een dag kom ben ik al blij. Ik heb gewoon veel en veel teveel slaap nodig de laatste weken. Maar als je ook nog moet werken dan schiet er amper nog tijd over voor iets anders.NTGSruler wrote: 24 Jul 2021 20:29 Hey Kolm: Blij je te horen. Alweer veels te lang geleden. Zo diep in GTA V verzonken?
Afgelopen vrijdag voor het eerst in een paar weken meer dan die 30-60min Max Payne gedaan. Ik was toen nog wat verder gegaan met NYM waar ik oorspronkelijk vast zat op chapter 3 (stadium), dat was gelukt en dan alles tot en met chapter 6 op NYM gedaan. Meeste van eerste keer en anders wel de tweede keer. Level ben ik nu 46,5 en zou ik nog zo'n 70 keer chapter 4.1 moeten voor level 50. NYM is chapter 7 ook al gelukt. Het einde van online is dus wel in zicht en tegelijk ben ik ook al ver met NYM
Op zaterdag had ik dan eindelijk genoeg energie om nog wat te gamen in het weekend en heb ik 9 monkeys of shaolin uitgespeeld. Maar dat ging dan echt wel ten koste van helemaal niks in huis kunnen doen...
En GTAV proberen we 1 sessie per week te doen waar we dan een paar missies doen. Daar zitten we nu voor de 4-player mastermind run aan de prep missions van act 3 (= laatste act). Maar het is erg afhankelijk of degene uit US vrij kan krijgen (of erg laat kan beginnen) op woensdag of donderdag want dat zijn de enige dagen dat Canada niet moet werken. En het werkschedule van US is elke week anders met verschillende shiften enzo. In 1 zo'n sessie kunnen we 1-3 missies doen meestal, afhankelijk van hoe moeilijk en hoe lang. Het gaat dus niet supersnel op het ogenblik maar elke sessie maken we wel vooruitgang gelukkig. Lijkt wat op Uncharted 4 maar dan zonder het telkens moeten uitzoeken na elke sessie
Sniper Elite 4 + DLC van de PS4 versie heb ik al helemaal geïnstalleerd staan. Dus die zouden we in principe al kunnen doen. Ik heb geen idee wanneer de PS5 versie uitkomt? En of deze dan cross-play (PS4 met PS5 spelers mixen) en auto-pop heeft?
In augustus heb ik 2 weken vakantie en 12-18 augustus zou het makkelijkste zijn voor mij denk ik.
2190Sniper Elite krijgt geen nieuwe versie met nieuwe trophy lijst. Maar krijgt een zelfde soort upgrade als Zombie Army 4.
Dus gewoon een patch voor de ps4 versie waardoor je hem op 4k/60fps kunt spelen
Nasi met sate graag
Dus gewoon een patch voor de ps4 versie waardoor je hem op 4k/60fps kunt spelen
Nasi met sate graag