Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2193
paveman wrote: 27 Jul 2021 16:30 Ik ben benieuwd wat je van de wandelsimulator vindt, zenmaster! Ik durf nog altijd niet te zeggen of dat een game is die me wel (Kojima)/niet (saai) aanspreekt...
🤣 ik weet het ook nog niet. Heb hetzelfde gevoel, vooraf. Het ziet er allemaal wel goed gemaakt uit. Ik ga misschien nog wel wat afwachten en zien hoeveel beter de Director’s Cut is. Moest het er ooit van komen dat ik een PS5 koop…
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2194
zenmaster wrote: 27 Jul 2021 16:44
paveman wrote: 27 Jul 2021 16:30 Ik ben benieuwd wat je van de wandelsimulator vindt, zenmaster! Ik durf nog altijd niet te zeggen of dat een game is die me wel (Kojima)/niet (saai) aanspreekt...
🤣 ik weet het ook nog niet. Heb hetzelfde gevoel, vooraf. Het ziet er allemaal wel goed gemaakt uit. Ik ga misschien nog wel wat afwachten en zien hoeveel beter de Director’s Cut is. Moest het er ooit van komen dat ik een PS5 koop…
Er is wel geen gratis ps5 upgrade voor deze game heb ik gehoord. Ik dacht deze ook al voor ps4 te kopen, maar heb voor die reden nu gewacht.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2200
FGras wrote:Ratchet & Clank: Rift Apart
Tweedehands voor 30.-

2 weken geleden was de gemiddelde prijs nog 50 euro voor tweedehands. Dat is hard naar beneden gezakt!

Nevernooit dat ik een game nog nieuw koop voor 80.- :’)
Mooie deal man!
Image


Volledig akkoord. Dat is enorm duur voor wat het is. Zelfs beschamend voor Sony of wie die retail prijzen bepaald? Daarmee dat ik dus sowieso liever wat meer betaal voor de disc editie dat haal je er direct uit win-win voor de verkoper.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk


Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2201
Ik heb mijn exemplaar 2 weken geleden nog zonder moeite verkocht aan 50 euro :p Ik heb zelf 67,95 euro betaald als pre-order bij bol.com, wat maakt dat ik deze topgame voor 17,95 euro heb gespeeld.

Wel doe ik het minder dan vroeger op deze manier, omdat ik het soms een gedoe vind om het te verkopen. Ik ben ook een hele tijd enorm veel oplichters tegengekomen, waar je een tijd mee zit te sturen en dan beginnen ze zich plots anders te gedragen en komen ze met hun oplichtingstruk. Dat is altijd zo een verloren tijd.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2202
RoyVdW wrote: 22 Aug 2021 16:26
Volledig akkoord. Dat is enorm duur voor wat het is. Zelfs beschamend voor Sony of wie die retail prijzen bepaald?
Ik denk dat de winkel ook wel meer per spel zal moeten betalen aan Sony dan in het PS3/PS4 tijdperk.


gamerke1992 wrote: 22 Aug 2021 17:07 Ik heb mijn exemplaar 2 weken geleden nog zonder moeite verkocht aan 50 euro :p Ik heb zelf 67,95 euro betaald als pre-order bij bol.com, wat maakt dat ik deze topgame voor 17,95 euro heb gespeeld.

Wel doe ik het minder dan vroeger op deze manier, omdat ik het soms een gedoe vind om het te verkopen. Ik ben ook een hele tijd enorm veel oplichters tegengekomen, waar je een tijd mee zit te sturen en dan beginnen ze zich plots anders te gedragen en komen ze met hun oplichtingstruk. Dat is altijd zo een verloren tijd.
De game laat ik altijd ophalen en cash betalen, zover daar geen oplichting door meegemaakt. Dit spel zit nu echt op zo’n prijs grens dat ik m straks ook weer voor 30.- kan doorverkopen. Dus gratis een game gespeeld. Maar zelfs al vergeet ik m op marktplaats te zetten, 30 piek is het spel wel waard! :)